۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۴۳۹۸۸
مدیر حوزه علمیه سفیران خرم آباد:

تعطیلی برای حوزه و حوزویان بی معنا است

تعطیلی برای حوزه و حوزویان بی معنا است
مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت خرم آباد با اشاره به عدم برپایی کلاس درس به علت شیوع کرونا، گفت: کلاس ها به صورت مجازی دایر بوده و تعطیلی برای حوزه و حوزویان بی معنا است.

حجت الاسلام نادر سبزی پیری، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تعطیلی مدارس علمیه به علت شیوع بیماری کرونا بیان داشت: دروس حوزه در فضای مجازی و با مدیریت اساتید حوزه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هر استاد یک کانال در ایتا راه اندازی کرده است، افزود: اساتید دروس را حضوری ارائه و ضبط می کنند و فایل درس را در اختیار طلاب قرار خواهند داد و طلاب موظف هستند خلاصه درس فراگرفته را در اختیار اساتید قرار دهند.

حجت الاسلام سبزی پیری با اشاره به شرایطی که بیماری کرونا برای جامعه به وجود اورده است، تصریح کرد: باید خود را با این شرایط تطبیق کنیم تا از فعالیت های خود عقب نمانیم.

وی در ادامه تأکید کرد: طلاب برای فراگیری دروس باید از این فرصتی که اساتید در فضای مجازی در اختیار آنان قرار می دهند به خوبی استفاده کنند تا ضربه ای به تحصیل آنان وارد نشود و در این شرایط همت و پشتکار طلبه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت خرم آباد تصریح کرد: طلاب با تلاش و پشتکار، مطالعه، تحقیق و پژوهش از فرصتی که در اختیار دارند باید در زمینه رشد علمی و اخلاقی خویش بکوشند و از رسالت طلبگی خود غافل نشوند.

حجت الاسلام سبزی پیری بیان کرد: با توجه به تربیت طلبه پژوهش محور در حوزه علمیه، تعطیلی دروس حوزه نمی تواند صدمه ای به درس این طلاب وارد سازد و اساتید با ارتباطی که در فضای مجازی با طلاب برقرار می کنند، سؤالات و شبهات طلبه را برطرف می سازند و باید گفت تعطیلی برای حوزه و حوزویان معنایی ندارد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
رهبر معظم انقلاب دستور حکومتی و ولایتی صادر کرده‌اند مبنی بر تبعیت و همکاری همه ارگانها و همه مردم با مسئولان مربوطه برای مقابله با کرونا؛ اما جماعتی، ساز مخالف کوک می کنند. دستور رهبری و تأکید معظم له اینقدر صریح و واضح است که هیچ توجیه و تفسیری را بر نمی‌تابد.
0
0