۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۶۴۴۱۸۸
در راستای مقابله با کرونا؛

تولید ۳۰۰۰ ماسک بهداشتی توسط بسیج سازندگی استان سمنان

تولید ۳۰۰۰ ماسک بهداشتی توسط بسیج سازندگی استان سمنان
رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: بسیج سازندگی استان سمنان تاکنون ۳ هزار ماسک بهداشتی یکبار مصرف و قابل شستشو را تولید و توزیع کرده است.
به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، جبار دوست محمدیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مستلزم عزمی همگانی از سوی تمام اقشار مختلف مردم است.

وی بیان کرد: بسیج در تمامی میدان‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم آماده و پیشگام بوده و هست و این بار نیز با حضور به موقع و به‌هنگام خود با لبیک به فرمایشات رهبر معظم رهبری وارد میدان عمل شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیجیان قشر بسیج سازندگی در استان سمنان که مهمترین اولویت‌شان در برهه‌های مختلف کمک و خدمات رسانی به مردم در حوادث و رویداد‌های مختلف است؛ برای مشارکت در ریشه کنی ویروس کرونا اقدام به تولید و توزیع ماسک‌های بهداشتی کرده‌اند.

دوست محمدیان عنوان کرد: به همت بسیج سازندگی سپاه استان سمنان تاکنون سه هزار ماسک بهداشتی یکبار مصرف و قابل شستشو تولید شده است.

وی تأکید کرد: مردم استان سمنان باید در شرایط کنونی نهایت همراهی و همکاری را با خادمان بهداشت و سلامت داشته باشند تا هر چه سریعتر شرایط به حالت عادی بازگردد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: در صورت رعایت نکات بهداشتی نظیر شست و شوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک و دستکش در اماکن عمومی، ماندن در خانه، کاستن از رفت و‌آمد‌های غیرضروری در اماکن عمومی و شلوغ تا رفع مشکل و مهار ویروس کرونا می‌توانیم شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس از سطح استان و کشور باشیم. /۹۷۷/د102/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات