۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۴۴۱۹۴
فرمانده سپاه ناحیه دامغان خبر داد؛

توزیع ۷۲۰ بسته معیشتی از سوی سپاه ناحیه دامغان در بین نیازمندان

توزیع ۷۲۰ بسته معیشتی از سوی سپاه ناحیه دامغان در بین نیازمندان
فرمانده سپاه ناحیه دامغان از توزیع ۷۲۰ بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند و کم‌برخوردار این شهرستان طی دو مرحله با توجه به شیوع ویروس کرونا و در آستانه سال نو خبر داد.
سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، ضمن اشاره به فعالیت‌های گسترده سپاه، بسیج و نیرو‌های مردمی شهرستان دامغان در امر پیشگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا به ویژه ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و دولتی، بازار‌ها و ...، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، اظهار داشت: با توجه به درگیری جامعه و بخش‌های مختلف با شیوع این بیماری و در آستانه سال جدید توجه به نیاز‌های اولیه و اساسی اقشار نیازمند و کم‌برخوردار شهرستان و آسیب از ویروس کرونا، مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در آستانه ایام سال نو از سوی ناحیه مقاومت بسیج دامغان در دو مرحله به تعداد ۴۸۰ و ۲۴۰ عدد در بین اقشار نیازمند و کم‌برخوردار انجام شده است، افزود: ارزش هر یک از این بسته‌های حمایتی دو میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: ۷۲۰ بسته معیشتی توزیع شده تاکنون از سوی سپاه ناحیه دامغان در بین اقشار نیازمند شامل اقلامی همچون برنج، چای، روغن مایع، گوشت قرمز و مرغ و ... بوده است.

نقش آفرینی شایسته تقدیر خیران دامغانی در مبارزه با کرونا

محمد حسین تقی پور با اشاره به انجام اقداماتی همچون ضدعفونی ادارات، بانک‌ها، نهاد‌های دولتی و غیردولتی، معابر پرتردد، بوستان‌ها و عابر بانک‌های سطح شهر دامغان توسط بسیجیان این شهرستان با محوریت مرکز نیکوکاری شهید سعید علیزاده و همکاری بسیج سازندگی، گردان فاتحین، بسیجیان و نیرو‌های مردمی، از نقش پررنگ و حمایت‌های خیران خداجوی دامغان در حمایت از این اقدامات قدردانی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه تا روز گذشته خیران دامغانی بیش از ۲۰۰ میلیون ریال جهت مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا به مرکز نیکوکاری شهید علیزاده کمک کرده اند، تصریح کرد: خریداری ۱۰ دستگاه سمپاش از سوی این مرکز به همت خیران و سپاه و بسیج شهرستان و در اختیار قرار دادن ۳۰ دستگاه سمپاش به صورت امانت از سوی خیران نیک اندیش از جمله دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است./۹۷۷/ت310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات