۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۴۲۶۹۶

تمامی امکانات یگان جنگ نوین سپاه سمنان برای ریشه‌کنی ویروس کرونا تجهیز شد

تمامی امکانات یگان جنگ نوین سپاه سمنان برای ریشه‌کنی ویروس کرونا تجهیز شد
مسؤول هماهنگ‌کننده تیپ ۱۲ قائم آل محمد سمنان گفت: تمامی امکانات یگان جنگ نوین سپاه سمنان برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا تجهیز شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، علی خراسانی در مورد اقدامات انجام‌شده از سوی رزمندگان یگان جنگ نوین تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان در پی شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: تمامی امکانات و تجهیزات این یگان برای ریشه‌کن کردن این ویروس در سطح شهرها و اماکن عمومی بسیج شده‌اند.

وی سپاه و بسیج را نهادی مردم‌نهاد عنوان کرد که همواره در شرایط سخت و بحرانی یار و مددکار مردم بوده و هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند گفت: از لحظه‌ای که احساس شد سپاه پاسداران استان سمنان باید امکانات و تجهیزات خود را مهیای مبارزه با این ویروس منحوس کند؛ با تمام قوا وارد میدان عمل شدیم تا هر چه سریع‌تر بتوانیم این ویروس خطرناک را مهار کنیم.

مسؤول هماهنگ‌کننده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان اظهار داشت: اقدامات لازم برای مهار این ویروس با ضدعفونی کردن معابر شهری و اماکن عمومی در شهرهای مختلف استان سمنان با تلاش و همت عوامل یگان جنگ نوین تیپ سمنان تداوم دارد نجات زمانی که شرایط به حالت عادی بازگردد.

خراسانی رعایت بهداشت فردی و عمل به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی به‌طور کامل از سوی مردم را مهم‌ترین و اصلی‌ترین راهکار مهار ویروس کرونا در سطح کشور و استان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: ضدعفونی و‌ گندزدایی مجموعه سپاه قائم استان سمنان و رفع آلودگی از اماکن عمومی به‌صورت روزانه از سوی عوامل یگان جنگ نوین انجام می‌شود.

مسؤول هماهنگ‌کننده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان تلاش مجموعه بهداشتی و درمانی کشور را به تلاش رزمندگان در خط مقدم مبارزه با دشمنان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تشبیه کرد و گفت: وحدت و همکاری مردم و مسؤولان در خنثی‌سازی کامل ویروس کرونا در سطح کشور و استان نیازی ضروری و مهم است که باید در دستور کار قرار گیرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات