۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۶۴۴۲۵۲
دادستان کاشان:

ساماندهی اقلام بهداشتی در دستور کار دادستانی است

ساماندهی اقلام بهداشتی در دستور کار دادستانی است
دهقانی گفت: در راستای احیای حقوق عامه، ساماندهی اقلام بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و بر توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک نظارت دقیق در حال انجام است.
روح الله دهقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به اینکه شهرستان کاشان از اوایل اسفند ماه تا کنون در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: برای اینکه شهرستان کاشان و آران و بیدگل از وضعیت قرمز خارج شود نیاز است همه مردم با روحیه بسیجی وارد میدان شوند تا با سلامت از این بحران عبور کنیم.

وی به برخی اقدامات دادستانی برای عبور از وضعیت قرمز منطقه کاشان اشاره کرد و افزود: براساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی وظیفه اصلی قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم رسیدگی به شکایات و دعاوی بهداشتی مردم و احیای حقوق عامه در مجموعه دادستانی و دادگستری شهرستان کاشان است.

دادستان کاشان با اشاره به اینکه اگر همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها قبل از بحران و هنگام بحران وظیفه اصلی خود را انجام دهند با هیچ مشکلی روبرو نخواهیم شد، ابراز داشت: مشکلات به وجود آمده به دلیل سهل انگاری‌های ارگان‌ها و دستگاه‌هایی است که وظایف خود را یا انجام نمی‌دهند و یا به درستی انجام نمی‌دهند.

دهقانی همچنین با اشاره به تأکید آیت الله رئیسی رییس قوه قضائیه مبنی بر احیای حقوق عامه با همکاری وزارت بهداشت، اظهار داشت: در راستای احیای حقوق عامه، ساماندهی اقلام بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و برتوزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک نظارت دقیق در حال انجام است.

به گفته وی هرچند توزیع اقلام بهداشتی درداروخانه مطلوب نیست، اما با تشکیل تیم‌های بارزسی مشترک دادگستری، تعزیزات و اداره صمت، توزیع اقلام بهداشتی در کاشان نسبت به گذشته از وضعیت بهتری برخوردار شده است.

دادستان کاشان از برخورد جدی با محتکران و گرانفروشان خبرداد و افزود: تیم‌های بازرسی درساماندهی اقلام ضروری و مورد نیاز و همچنین نظارت دقیق بر میادین میوه و تره بار دارند و با فرصت جویان برخورد می‌کنند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات