۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۶۴۴۳۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

تلاش جهادی طلاب و نیرو‌های انقلابی در مبارزه با کرونا تحسین برانگیز است

تلاش جهادی طلاب و نیرو‌های انقلابی در مبارزه با کرونا تحسین برانگیز است
حجت الاسلام شکریان، تلاش جهادی طلاب و روحانیان و سایر نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس کرونا و خدمات رسانی به مردم را تحسن برانگیز دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در کارگروه فرهنگی جهاد سلامت این اداره کل، ضمن محکوم کردن عاملان به هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س) و با تقدیر از حضور خودجوش و جهادی طلاب و نیرو‌های جبهه فرهنگی انقلاب در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: متاسفأنه این روز‌ها شاهد شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور و جهان هستیم و تنها راه برون رفت از این مشکلات عمل به توصیه‌های بهداشتی و درمانی است.
 
وی در ادامه با اشاره به عزم ملی ایجاد شده در مقابله با این ویروس در کشور با عنوان (کرونا را شکست خواهیم داد)، افزود: مجاهدت‌های کادر پزشکی و درمانی در خط مقدم این جبهه قابل وصف نیست و هموطنان عزیز باید با عمل به توصیه‌های بهداشتی و مسؤولان کشور و خودداری از سفر‌های غیر ضروری در مقابل شیوع و گسترش روز افزون این ویروس بکاهند.
 
حجت الاسلام شکریان با تقدیر از ایجاد همت عمومی و حضور گسترده روحانیان و نیرو‌های جبهه فرهنگی انقلاب در همه بحران‌های اجتماعی در کشور، تصریح کرد: بدون شک این حضور مجاهدانه و خودجوش می‌تواند در روند هر چه بهتر خدمت رسانی کادر درمانی و پزشکی در کشور موثر واقع شود و به ریشه کن کردن این ویروس منحوس شتاب بخشد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به چهل سال ایستادگی ملت فهیم و ق هرمان ایران اسلامی در بحران‌های اجتماعی اشاره و خاطر نشان کرد: مهم‌ترین دغدغه امروز مسؤولان کشور سلامت همه آحاد جامعه است و تنها راه مبارزه با این ویروس خطرناک قطع زنجیره‌های ارتباط آن است.
 
وی با بیان این که خانه ها امن‌ترین محیط برای ملت بزرگ ایران اسلامی است، ادامه داد: می‌توان با ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های مسؤولان کشور در قطع این زنجیره انتقال سهیم باشیم و به طور قطع ملت مقاوم و بزرگ ایران اسلامی در مقابل این بحران هم پیروز و سربلند بیرون خواهد آمد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به ایجاد قرارگاه فرهنگی جهاد سلامت در این اداره کل اشاره و بیان داشت: حضور نخبگان حوزه و فرهنگی و تبلیغی استان، هیأت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، مؤسسات قرآنی، و جمعیت بانوان فرهیخته استان در تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و فعالیت‌های مختلف اجتماعی و ایجاد پویش‌های دعا و نیایش در شب‌ها و روز‌های ماه رجب در کنار خانواده در این برهه از زمان مهم‌ترین اقدامات این کارگروه جهاد فرهنگی جبهه سلامت استان است.
 
حجت الاسلام شکریان ضمن اهمیت دعا و نیایش و اقدامات خیرخواهانه در شرایط امروز جامعه، اظهار داشت: ویروس کرونا همه کشور‌های جهان را مبتلا کرده است، اما برخی کشور‌های سلطه گر و معاند درصدد تخریب جمهوری اسلامی به بهانه با این بحران اجتماعی هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: دشمن این روزها با خبر‌های دروغ و کذب می‌خواهند بر صفوف مقاوم ملت بزرگ ایران اسلامی رخنه کنند، اما ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در مقابل این هجمه‌ها ایستاده اند.
 
وی با بیان این که وحدت و همدلی این روز‌ها در کشور جلوه‌های زیبایی را خلق کرده است، بیان داشت: به طور قطع با همبستگی ملت ایران از این بحران به وجود آمده نیز عبور خواهیم کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات