۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۶۴۴۳۹۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هنر، ابزاری مناسب برای انتقال پیام جمهوری اسلامی به نسل جوان است

هنر، ابزاری مناسب برای انتقال پیام جمهوری اسلامی به نسل جوان است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مؤثر بودن فعالیت کانون های پرورش فکری در زمینه های مختلف، گفت: هنر، ابزاری مناسب برای انتقال پیام جمهوری اسلامی به نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در حاشیه بازدید از کانون پرورش فکری استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت: مبداء تمام تحول‌ها آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به فعالیت کانون های پرورش فکری در زمینه های مختلف خاطرنشان کرد: فعالیت این کانون ها در رشد فکری و هنری دانش آموزان مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت رسیدگی به کانون های پرورش فکری ادامه داد: شهرداری، استانداری و سایر دستگاه‌های مربوطه در زمینه نوسازی و بازسازی کانون پرورش فکری اقدام کنند.

وی بر لزوم تکریم هنرمندان لرستان و رسیدگی به وضع معیشتی اساتید هنر تأکید کرد و گفت: تکریم هنرمندانی که در عرصه هنر فاخر و ارزشمند کانون فرهنگ و ادب امری ضروری است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در راستای بهره‌گیری از ایده‌های سازنده اساتید هنر باید نشست‌هایی با این اساتید برگزار شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی با تدبیر و هنرمندانه شروع و به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: پیام جمهوری اسلامی باید در قالب هنر به جوانان منتقل شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات