۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۶۴۴۶۱۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فداکاری مدافعان سلامت، تداعی کننده دوران دفاع مقدس است

فداکاری مدافعان سلامت، تداعی کننده دوران دفاع مقدس است
نماینده ولی فقیه در لرستان به زحمات مدافعان سلامت در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این صحنه ها تداعی بخش دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلسله گفت: امروز ۱۶۰ کشور  در جدال با ویروس منحوس کرونا هستند.

وی با اشاره به اینکه در انتشار و همه گیر شدن ویروس کرونا دست بشر در آنان دخالت دارد، افزود: دشمن توان حمله نظامی ندارد و شکل جنگ را تغییر داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی و موفقیت دانشمندان ایران در دستیابی به سلاح موشکی بیان کرد: امروز نیز تلاش دانشمندان در زمینه علمی به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی و استقامت و مقاومت ملت ایران ادامه داد: ملت ایران اسلامی روزهای سخت تری را پشت سر گذاشته است و با همت، تلاش و همدلی این روزها نیز می گذرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: مردم باید به توصیه های پزشکی و رعایت نکات بهداشتی توجه کنند و با ماندن در خانه نقش خود را در قطع شدن زنجیره ویروس کرونا ایفا کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به پنج شنبه آخر سال از مردم شهرستان سلسله می خواهیم در خانه بمانند و جلوی گسترش بیماری کرونا را بگیرند تا شرایط بحرانی این شهرستان سپری شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به زحمات مدافعان سلامت برای مقابله با ویروس کرونا و رسیدگی به وضعیت بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و افزود: این زحمات مدافعان سلامتی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، دوران دفاع مقدس را تداعی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی کار مدافعان سلامت را با ارزش خواند و گفت: این زحمات شبانه روزی و تلاش جهادی پرستاران، پزشکان و کادر درمان ستودنی است.

وی اذعان داشت: به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در روزهای آینده ۶۰۰ بسته محلول ضدعفونی و ۷۰۰ بسته بهداشتی ویژه بیماران کرونایی به شهرستان سلسله ارسال می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات