۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۴۴۶۳۲

توزیع بسته‌های بهداشتی در میان کودکان کار و مناطق محروم خوزستان

توزیع بسته‌های بهداشتی در میان کودکان کار و مناطق محروم خوزستان
حجت الاسلام خاکی گفت: حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول برای جلوگیری از رشد کرونا در مناطق محروم و میان کودکان کار، بسته‌های بهداشتی آماده و توزیع کرده است.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شیوع کرونا ویروس در استان به ویژه در مناطق محروم و کودکان کار اظهار داشت: در مناطق محروم و میان کودکان کار امکان تهیه محصولات بهداشتی با توجه به عدم تمکن مالی و یا فقر فرهنگ بهداشتی به علت شرایط زمانی و مکانی، وجود ندارد؛ از این رو حوزه برای جلوگیری از رشد کرونا در چنین مناطقی بسته‌های بهداشتی آماده و توزیع کرده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه براساس آمایش‌های صورت گرفته شیوع کرونا در مناطق محروم و میان کودکان بسیار زیاد است، عنوان داشت: با کمک خیران، نیکوکاران و عموم مردم، بسته‌های بهداشتی آماده شده است تا بار دیگر حوزه و طلاب در کنار مردم باشند.

این مقام مسئول با ابراز امیدواری از اینکه با چنین اقدامی گامی در ریشه کنی کرونا از سوی حوزه آیت الله قاضی برداشته شده باشد، گفت: مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول همگام با سایر طلاب استان به ضدعفونی معابر و اماکن عمومی می‌پردازند ضمن اینکه در فضای مجازی به تکثیر احادیث، آیات، بیانات و روایات امیدبخش می‌پردازند.

حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه بیانات رهبرانقلاب درباره ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و توسل و تضرع نباید فراموش شود، بیان داشت: با تکثیر احادیث، آیات و روایات امیدبخش در پی آن هستیم تا مردم را در مبارزه با کرونا ویروس امیدوارتر کنیم.

وی به آماده سازی و توزیع ماسک در میان عموم به ویژه نیازمندان اشاره کرد و گفت: همزمان با چنین اقداماتی یک پکیج بهداشتی (ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست، الکل و دستکش) در اختیار کودکان کار قرار می‌گیرد ضمن اینکه بسته‌های ارزاق نیز تهیه و در حال توزیع هستند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به فوت برخی مبتلایان به کرونا عنوان داشت: نظارت بر امور کفن و دفن و بیان احکام مربوط به چنین متوفیانی از سوی طلاب مدرسه بیان می‌شود تا ضمن جلوگیری از شیوع ویروس، حدود شرعی مراعات شود. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
شهادت امام موسی کاظم علیه السلام تسلیت
سال نو مبارک
0
0