۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۶۴۴۹۶۷
امام جمعه الیگودرز:

مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند
امام جمعه الیگودرز با تأکید بر ضرروت عمل به توصیه ها برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: مردم باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا جلوی شیوع ویروس کرونا گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آ باد، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: مردم در کنترل و مقابله با ویروس کرونا نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا و هشدارهای مسؤولان برای مقابله با این ویروس اظهار داشت: مردم به فکر سلامتی خود و هموطنان باشند و نقش خود را در مقابله با این ویروس منحوس ایفا کنند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به ایام تعطیلات نوروز افزود: از مردم تقاضا می شود در این ایام از سفر پرهیز کنند و در خانه بمانند تا بتوان این ویروس را ریشه کن کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید تهدید بیماری کرونا را جدی تر بگیرند، بیان کرد: ماندن در خانه مهم ترین راهی است که می توان از شر ویروس کرونا در امان ماند، باید از تردد در خیابان ها و رفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز شود.

حجت الاسلام سرلک با تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را به علت ویروس کرونا از دست داده اند، بیان کرد: با رعایت نکات بهداشتی، عمل به توصیه ها و ماندن در خانه جلوی افزایش آمار مرگ و میر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در آینده برای افرادی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت شده اند، مراسم یادبودی به صورت عمومی برگزار می شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات