۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۶۴۴۹۷۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۴۷۰ نفر رسید

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۴۷۰ نفر رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۴۷۰ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هزار و ۳۵۴ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در استان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

وی با بیان اینکه پاسخ آزمایشات هزار و ۳۲۸ نمونه بیماران مشکوک به کرونا در استان دریافت شده است، افزود: از این تعداد جواب آزمایش ۴۷۰ مورد مثبت بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه یادآور شد: در استان تاکنون ۳۰ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

وی به بیان آمار مبتلایان به ویروس کرونا به تفکیک شهرستان‌ها پرداخت و گفت: در شهرستان سلسله ۱۱۹ نفر، خرم آباد ۱۰۶ نفر، بروجرد ۵۳ نفر، دلفان ۵۷ نفر و در شهرستان دورود ۴۹ نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند.

نیکبخت اظهار داشت: در شهرستان ازنا ۲۸ نفر، کوهدشت ۱۷ نفر، الیگودرز ۱۴ نفر، پلدختر ۱۲ نفر، چگنی ۷ نفر، رومشکان ۷ نفر و در سپید دشت دو نفر مبتلا هستند.

وی با اشاره به عدم توجه به توصیه ها در روند افزایشی مبتلایان به کرونا می افزاید، تأکید کرد: مردم باید به توصیه های مسؤولان توجه کنند از سفر کردن پرهیز و در خانه بمانند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: ماندن در خانه، عدم حضور در مکان های پرتردد و غیرضروری می تواند به ریشه کن کردن و مهار هرچه زودتر ویروس کرونا کمک کند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات