۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۴۵۰۱۶
مدیر حوزه علمیه فارس تشریح کرد؛

پیامدهای مثبت و منفی کرونا

پیامدهای مثبت و منفی کرونا
حجت الاسلام استوار میمندی گفت: اعلام کارشناسان مبنی بر محدود کردن اجتماعات در اماکن مذهبی و همراهی رهبر انقلاب و مراجع تقلید با آن ها تعامل دین و علم را به اثبات رساند.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه بیماری کرونا پیامدهای مثبت و منفی زیادی دارد، گفت: یکی از پیامد های مثبت کرونا اثبات عدم تعارض میان دین و علم است.

حجت الاسلام استوار میمندی با اشاره به اینکه علم و دین هر دو در راستای خدمت به مردم هستند، عنوان کرد: اعلام کارشناسان مبنی بر محدود کردن اجتماعات در اماکن مذهبی و همراهی رهبر انقلاب و مراجع تقلید با آن ها تعامل دین و علم را به اثبات رساند.

مدیر حوزه علمیه فارس پیامد مثبت دیگر کرونا را قدردانی نسبت به نعمت ها دانست و افزود: باید قدر نعمت های پنهان مانند سلامت اجتماعی، مسافرت ها و بهداشت اجتماعی دانسته شود.

وی به دیگر جنبه های مثبت ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: شیوع این ویروس منحوس سبب شد تا توجه به خداوند متعال و معنویات در جامعه ما بیشتر از گذشته شود.

حجت الاسلام استوار میمندی ابراز کرد: ایجاد فضا برای شبهه افکنی دشمنان و القای آن در رسانه های خبری معاند از پیامدهای منفی کرونا در عرصه فرهنگ کشور بود.

وی به شیطنت رسانه های بیگانه در مورد تعطیلی حرم های مطهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رسانه های بیگانه با این شیطنت به دنبال یک بازی دوسر برد بودند تا با عدم تعطیلی حرم ها بر طبل عدم اعتنای مسؤولان بر جان مردم بکوبند و در صورت تعطیلی نیز برخی افراطیون را تحریک کنند.

مدیر حوزه علمیه فارس بزرگ نمایی کرونا توسط رسانه های غربی را مورد اشاره قرار داد و گفت: هدف از این کار ناامید ساختن بیماران و ایجاد هراس در دل مردم بود.

وی با اشاره به نظر رهبر انقلاب در خصوص لازم الاجرا بودن تصمیم های ستاد ملی مبارزه با کرونا، عنوان کرد: مدیریت بیماری کرونا در کشور نیازمند یک مدیریت استراتژیک است تا این مسئله از جوانب مختلف، تحت کنترل قرار گیرد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات