۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۶۴۵۲۳۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

جهش تولید، راهبردی برای پیشرفت کشور است

جهش تولید، راهبردی برای پیشرفت کشور است
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان جهش تولید را راهبردی برای پیشرفت کشور خواند و گفت: جهش تولید لازمه اشتغال زایی و رشد اقتصادی است.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی­، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری امسال با ‌عنوان سال جهش تولید بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب هر سال با توجه به شرایط کشور شعار سال را اعلام می کنند و این شعار چراغ راه ملت و مسؤولان خواهد بود.

وی جهش تولید را یک راهبرد اساسی برای پیشرفت کشور خواند و افزود: کشور ما امروز از مشکل بیکاری رنج می برد و با عملی شدن شعار سال می تون در رفع مشکل بیکاری جوانان و رشد اقتصادی جامعه نقش آفرین شد.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: شعار سال باید به عنوان یک راهبرد اساسی مورد توجه همگان قرار گیرد و با رونق تولید در شکوفایی اقتصادی ایفای نقش کرد و لازمه این مهم فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی است.

وی ادامه داد: تولید لازمه اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری است بنابراین باید زمینه لازم برای تولید فراهم شود و با ایجاد اشتغال برای جوانان جلوی آسیب های اجتماعی را نیز گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خرید و مصرف کالای ایرانی را لازمه حمایت از تولیدکنندگان داخلی خواند و گفت: در سایه فرهنگ سازی و تبیین این مهم باید در رونق تولید گام برداشت.

وی اذعان داشت: رسالت نهادهای فرهنگی برای فرهنگ­ سازی در جهت توجه آحاد مردم به مصرف کالاهای تولید شده توسط تولیدکنندگان داخلی بسیار حساس و تعیین کننده است.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: نهادهای فرهنگی، به ویژه مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی استان با لبیک گفتن به بیانات رهبرمعظم انقلاب باید در جهت تحقق اهداف بلند شعار سال اهتمام ویژه ­ای داشته باشند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات