۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۴۵۳۶۵
امام جمعه خرم آباد:

فعالیت کارکنان آرامستان ها بزرگ و خطرآفرین است

فعالیت کارکنان آرامستان ها بزرگ و خطرآفرین است
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه کارکنان آرامستان ها در میدان مبارزه با کرونا هستند، گفت: کار این افراد بزرگ و خطر آفرین بوده و باید به فکر حفظ سلامت این افراد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز  با حضور در محل کار کارکنان آرامستان خرم آباد، با اشاره به درگیر بودن جامعه امروز با بیماری کرونا گفت: در هر عرصه و زمینه ای شاهد فعالیت جهادی در مقابله با ویروس کرونا هستیم.

وی با قدردانی از زحمات همه افرادی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، افزود: مردم برای همکاری و قدردانی از این افراد باید در خانه بمانند و به توصیه های پزشکان و مسؤولان عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با ابراز تأسف از اینکه برخی افراد بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می دهند و با تسلیت به خانواده این افراد گفت: کارکنان آرامستان ها این روزها در میدان مبارزه با کرونا زحمات فراوانی می کشند.

وی ادامه داد: کار کردن در سازمان آرامستان‌ها کاری سخت و دشوار بوده و کارکنان سالن تطهیر از زحمت‌کش‌ترین کارکنان سازمان آرامستان‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه در شرایط بحرانی امروز جامعه و باتوجه به در خطر بودن سلامت کارکنان آرامستان ها باید مسؤولان به فکر سلامت این افراد باشند، اظهار داشت: باید اقلام بهداشتی از جمله لباس ایزوله، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در اختیار آنها قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت حفظ آرامش روحی و روانی کارکنان آرامستان ها تأکید کرد و گفت: ویروس کرونا امروزه ارامش همه مردم را تحت تأثیر قرار داده است و کارکنان آرامستان ها به دلیل اینکه شبانه روز در میدان مبارزه با کرونا فعالیت دارند، از نظر روحی و روانی بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند که نباید از این مهم غافل شد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات