۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۴۵۴۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

پاسخ به شبهات اعتقادی در موج سوم مبارزه با کرونا از ضرورت‌ها است

پاسخ به شبهات اعتقادی در موج سوم مبارزه با کرونا از ضرورت‌ها است
حجت الاسلام طاهری گفت: شایعات و شبهات اعتقادی پرتکرار در جامعه همزمان با موج سوم مبارزه با کرونا باید از سوی جامعه روحانیت به صورت جدی پاسخ داده شود.
حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی از آن سنخ کار‌ها و فعالیت‌هایی نیست که تعطیل پذیر باشد، گفت: کارکنان خدوم سازمان تبلیغات اسلامی همان گونه که تاکنون روال کار بوده است، در ایام تعطیلات رسمی ملی و مذهبی مشغول به کار و فعالیت بوده و هستند.

وی با تأکید بر اینکه نیرو‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، سربازان و افسران میدان جنگ امروز هستند و حتی اگر تعطیل هم باشند، فعالیت هایشان تعطیل نخواهد شد، افزود: پرچم سازمان تبلیغات اسلامی در بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و بیماری فراگیری همانند کرونا همیشه بالا بوده و به خاطر فعالیت‌های خوبی که انجام شده از سوی دشمنان مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفته است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به راه اندازی پویش «به توان ما» در این سازمان به صورت سراسر خاطرنشان کرد: مرحله نخست پویش به توان ما عبور از جو روانی کمبود ماسک و مواد ضد عفونی در جامعه بود که به همت گروه‌های جهادی و با همکاری مجموعه‌های مردمی مرتفع شد و حتی در دورافتاده‌ترین روستا‌ها هم کارگاه‌های تولید ماسک راه اندازی شده و اکنون کار روی غلتک است.

وی با اشاره به مرحله دوم این پویش تصریح کرد: موج دوم، ایجاد فضای معنویت و انفاق در جامعه بود که هر کدام از ما بنا به توان مالی و اقتصادی که داریم باید دست گیر افراد خسارت دیده مثل بازاریان و کارگران باشیم، هر خانواده نسبت به اطرافیان و اقوام خود وظیفه دارد و باید از کسانی که در فامیل توان مالی مناسبی ندارند، حمایت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مرحله سوم که در آستانه آن هستیم و باید توجه جدی به آن شود و همه هم در این مرحله مسؤول هستند و وظیفه دارند، افزود: مرحله سوم «حمله به اعتقادات ما» به صورت جدی است و کسانی در این میدان به مبارزه و مقابله ما آمده اند که سالیان سال ساکت در گوشه‌ای نشسته بودند و از آن‌ها خبری نبود، این افراد علیه اعتقادات ما و معجزات و کرامات اهل بیت علیهم‌السلام فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید به رصد فضای مجازی از سوی شبکه تبلیغ و مبلغان دینی، گفت: هر طلبه و مبلغ دینی در هر نقطه و هر ساعت از شبانه روز باید فعالیت‌ها و اتفاقات دنیای مجازی را رصد کند و به فراخور هر مطلب جواب علمی و منطقی و قانع کننده‌ای دهد و این مهمترین رسالت امروز ما است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه تبلیغ امروز باید از جنس تبلیغ مجازی باشد، اظهار کرد: بار‌ها تأکید داشته ایم که حوزه‌های علمیه و دیگر مجموعه‌های مرتبط با روحانیون باید نسبت به ایجاد زیرساخت تبلیغ در فضای مجازی به شکل منسجم و تشکیلاتی اقدام کنند چراکه با توجه به شرایط امروز جامعه از ظرورت‌ها است. /۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات