۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۴۵۴۴۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

کرونا نشان داد دشمن ما خبیث، جلاد و بد ذات است

کرونا نشان داد دشمن ما خبیث، جلاد و بد ذات است
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه کرونا نشان داد دشمن ما بسیار خبیث، جلاد و بد ذات است، گفت: باید مجهز، ممحض و مسلح به همه سلاح‌ها شویم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در رزمایش مدافعان سلامت و پاکسازی و ضدعفونی معابر در شهرکرد همزمان با سراسر کشور با بیان اینکه جهاد فی سبیل الله برای مقابله با این ویروس منحوس در همه کشور شکل گرفته است، گفت: امروز نیرو‌های مسلح، گروه‌های جهادی و مردمی با همه توان به میدان آمده اند تا نشان دهند برای کمک به کادر سلامت کشور آماده اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز حضور در این عرصه وظیفه جهادی، ایمانی و انسانی است، افزود: به یقین توجه به «بهداشت روح و جان» در کنار «بهداشت جسم» تنها راه مقابله با کرونا است که باید مورد توجه جدی عموم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: همه بدانند به هر میزانی که به سلامت برای جسم‌مان می‌اندیشیم و تلاش می‌کنیم عرصه‌هایی سالم و پاکیزه داشته باشیم به همین میزان بهداشت روح، روان و بهداشت جان و ارتباط و انس عمیق با خدای تبارک و تعالی و قرآن و دعا و راز و نیاز را باید جدی بگیریم و مبادا غافل بشویم.

وی با تأکید بر اینکه باید از فرصت‌های نورانی این ایام برای دعا و مناجات نهایت استفاده را ببریم، اظهار کرد: در موقع حوادث حتما دعا باید رنگ و جلای بیشتری داشته باشد، اما غافل نشویم که ماهیت ماه رجب، شعبان و رمضان برای مناجات بیشتر با خداوند است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه رفع بلا‌ها تنها در سایه نجوا، نیایش و دعا‌های ویژه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: رسانه‌ها روی دعا و مناجات کار کنند؛ صدا و سیما جدی برای ترویج حالات معنوی و بهداشت روح و بهداشت روان و ایمان و تقوا و انس با خداوند تبارک و تعالی برنامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کرونا نشان داد دشمن ما بسیار خبیث، جلاد و بد ذات است، افزود: باید مجهز، ممحض و مسلح به همه سلاح‌ها به ویژه سلاح ایمان، تقوا، صلابت، استواری و مقاومت باشیم تا پیروز میدان شویم. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات