۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۶۴۵۵۳۲
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان:

پیشرفت کشور در زمینه های مختلف نیازمند صبر و استقامت است

پیشرفت کشور در زمینه های مختلف نیازمند صبر و استقامت است
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان صبر و استقامت را لازمه پیشرفت خواند و گفت: با تکیه بر این دو باید در زمینه پیشرفت در عرصه های مختلف گام برداشت.

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: صبر و استقامت تنها راه رسیدن کشور به پیشرفت است.

وی افزود: ایستادگی، مقاومت، صبر و تلاش مفاهیمی است که در قرآن کریم در قالب سنت های الهی(به معنای این است که یک سری قوانینی خداوند در آفرینش حاکم کرده است)، مطرح است و کسی که در سایه این سنت ها تلاش و ایستادگی کند به نتیجه مطلوبی دست خواهد یافت.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب ملت را به توجه به سنت های الهی و مؤلفه های صبر و استقامت دعوت می کند و امید می دهند به آینده ای روشن که بر اثر تلاش و مجاهدت به دست خواهد آمد.

وی با اشاره به آینده نگری رهبر معظم انقلاب یادآور شد: ما در دید محدود خویش بحران و گرفتاری ها را می بینیم و ناامید می شویم و در این راستا خیلی افراد تسلیم می شوند و فکر می کنند راه نجات نگاه به خارج است، در حالی که رهبری با تکیه بر معارف قرآنی و الهی آینده مطلوبی را نوید می دهند.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان با تأکید بر ضرورت استقامت و تلاش و مجاهدت برای عبور از بحران ها و رسیدن به رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف اظهار داشت: ما اگر تلاش کنیم در هر جایگاه و وظیفه ای که بر دوش داریم و وجدان کاری را افزایش دهیم، برای رضای خدا، خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه تلاش کنیم مشکلات برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: برای پیشرفت کشور باید موانع و مشکلات سر راه برداشته شود و با قانون شکنی ها برخورد شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: امروزه قوه قضاییه در مسیر خوبی قرار گرفته و امید است همچنان با قوت در جهت برخورد با قانون شکنی ها و زیاده خواهی ها پیش برود چراکه این قانون شکنی ها از موانع پیشرفت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش اذعان داشت: مجلس نیز در جهت قانون گذاری درست اقدام نماید و مسؤولان همگی برای قوی شدن در عرصه های مختلف باید تلاش کنند تا شاهد پیشرفت کشور در زمینه های مختلف و عبور از بحران ها و گرفتاری ها باشیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تأکید رهبری برای قوی شدن در فضای مجازی یادآور شد: امروز جنگ جدید جنگ رسانه است و در شرایط بحرانی که عطش خبر، اطلاع و آگاهی همه جا هست، خیلی افراد دنبال اخبار جدید هستند، برخی رسانه ها از این فرصت استفاده غلط می کنند و آرامش مردم را به هم می زنند.

وی تأکید کرد: باید در زمینه رسانه های ملی و فضای مجازی قوی شویم و فرصت ها را از دشمن بگیریم، با قوی شدن در فضای مجازی می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات