۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۴۵۶۱۲
آیت الله حیدری:

حل بیکاری و عدم گسترش فقر از برکات جهش تولید است

حل بیکاری و عدم گسترش فقر از برکات جهش تولید است
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه جهش تولید مرحله بالاتر رونق تولید است، گفت: حل معضل بیکاری و عدم گسترش فقر در میان اقشار ضعیف از برکات جهش تولید است.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه اقتصاد مسأله نخست و مهم کشور است، اظهار داشت: رهبرانقلاب، نسخه شفابخش در برابر توطئه چینی و تحریم دشمنان در بحبوحه جنگ اقتصادی را اقتصاد مقاومتی تعریف کردند که در این زمینه، تولید راهگشا است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تولید قطب اصلی اقتصاد مقاومتی است، عنوان داشت: سال گذشته رونق تولید نام داشت و هدف رهبری آن بود که برای تولید، فرهنگ سازی صورت بگیرد، تحقق شعار سال اولویت نخست دولتمردان و مردم و بخش خصوصی باشد.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه جهش تولید مرحله بالاتر رونق تولید است، خاطرنشان کرد: همگان باید به سویی حرکت کنند که رونق تولید، جهش پیدا بکند به عبارتی تولید، گسترش و شتاب بیشتری داشته باشد و برکات آن بر سفره مردم مشاهده شود، بخش خصوصی همت مضاعفی از خود نشان بدهد.

وی حل معضل بیکاری و عدم گسترش فقر در میان اقشار ضعیف را از برکات رونق و جهش تولید برشمرد و گفت: فرهنگ سازی و مصاحبه‌های مختلف در جا انداختن شعار سال و تحریک عواطف و پشتکار‌ها در تحقق شعار سال بسیار اثرگذار است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون علل عدم توجه به جوانان در مسائل کلان کشوری افزود: یکی از موانع به دولتمردان بازمی گردد که با کهولت سن، حوصله جوانان را نداشته و اعتقادی به توانایی جوانان در حل بحران‌ها ندارند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه دولتمردان فراموش کردند که روزی جوان و جویای کار و نام بودند، ادامه داد: مسأله دیگر آن است که جوانان به خود توجهی ندارند و ارزش دوران جوانی را نمی‌دانند و به سوی شکوفایی استعدادهایشان پیش نمی‌روند.

وی با ابراز تأسف از سوق برخی جوانان به اعتیاد و دوستان ناباب خاطرنشان کرد: دولتمردان به جوانان میدان دهند، مجلس انقلابی جوان حضور جوانان برای شکل گیری دولت جوان انقلابی را فراهم کند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات