۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۴۵۶۵۷
امام‌جمعه بیرجند:

جبهه منسجم مقابله با کرونا در کشور تشکیل شده است

جبهه منسجم مقابله با کرونا در کشور تشکیل شده است
امام‌جمعه بیرجند گفت: امروز برای مقابله با کرونا جبهه منسجمی در حوزه‌های نظامی، فرهنگی، فکری و اقتصادی شکل گرفته است که بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امام‌جمعه بیرجند و نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار کرد: اتفاقات اخیر (بیماری کرونا) در آن برکات و خیراتی وجود دارد که نشانه‌های آن را در کارهای ایثارگرانه و غیره مشاهده می‌کنید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان یک موجود مختار و انتخاب‌گر است، افزود: انسان با عقل و ایمان می‌تواند زاویه خیر هر کاری را شناسایی و از آن بهره‌برداری کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در ادامه با اشاره به این آیه از قرآن کریم «وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‌ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ» بیان داشت: هر کسی که در عمل، بصیرت، فکر، اخلاق و سیاست خود پایمردی و مقاومت کند و از آن بهره‌برداری صحیحی کند، آنگاه مورد بشارت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جریان مبارزه با بیماری کرونا، اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس مسئولیت انسانی، اسلامی، ایمانی، الهی و قانونی خود در هر کجایی که لازم بوده است به مانند یک پدر و مادر دلسوز حضور مؤثری داشته که ازجمله آن می‌توان در اقدامات نظامی، اقتصادی، بهداشت و درمان، کمک به فقرا و صحنه‌های حوادث اشاره کرد و این سعادتی است که شما از آن بهره‌مند هستید.

وی در بخشی از سخنان خود به مسئله بصیرت در اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: این اتفاق اخیر یک ظرفیت برای مردم با بصیرت بود تا دوست را از دشمن تشخیص دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه در حوادث مختلف می‌توان دوست‌نماها را از بقیه جدا ساخت، افزود: دوستان واقعی همان‌هایی هستند که امروز در حال کمک به مردم می‌باشند و در این شرایط بهترین خدمت را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی تأکید کرد: امروز در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا یک جبهه مبارزاتی قابل‌توجهی در حوزه‌های نظامی، فرهنگی، فکری و اقتصادی شکل گرفته است که بسیار ارزشمند است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
بیماری همه گیر کروناویروس از حلقه قاچاق جهانی bioweapons که شامل وینیپگ در کانادا ، دانشگاه هاروارد در ایالات متحده و ووهان در چین است متولد شد. ایالات متحده برنامه توسعه بیوشیمیونهای خود را تا حدودی به چین منتقل کرده بود اما چینی ها به اساتید دانشگاه های آمریکایی مانند چارلز لیبر در هاروارد برای تسهیل در قاچاق این مواد خطرناک ، که به ووهان ختم شدند ، پرداخت می کردند.
0
0