۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۵۶۷۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بحران کرونا می تواند زمینه ساز رشد علمی باشد

بحران کرونا می تواند زمینه ساز رشد علمی باشد
نماینده ولی فقیه در لرستان به شیوع ویروس کروناو بحرانی که مردم را درگیر خود کرده است اشاره کرد و گفت: این بحران می تواند سبب تولید علم دانشمندان ایرانی و صدور آن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز ماه شعبان گفت: در ماه شعبان از ثواب صدقه دادن غافل نشویم.

وی با اشاره به اهمیت استغفار به درگاه الهی در ماه شعبان افزود: ثواب ۷۰ مرتبه استغفار در ماه شعبان همچون ۷۰ هزار مرتبه در ماه‌های دیگر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت توجه به محرومین و نیازمندان ادامه داد: در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا  بیماران کرونایی و فقرا را دریابیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با تأکید بر اینکه مردم همواره باید بیماری کرونا را جدی بگیرند، به توصیه ها توجه کنند، اظهار داشت: سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگی است که همواره از آن غافل هستیم و باید قدر این دو نعمت را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان به ظرفیت های علمی کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این بحران ها می تواند فرصتی برای رشد و شکوفایی علمی باشد و باید از این فرصت ها استفاده شود.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به ظرفیت ها و وجود دانشمندان ایرانی می توان  در بسیاری از کارها صادر کننده علم به کشورهای دیگر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به پای کار آمدن بسیاری از نهادها، دستگاه ها و گروه های جهادی در زمینه تولید ماسک مورد نیاز مردم بیان کرد: در شرایط بحرانی که به علت کرونا به وجود آمده است، همه باید پای کار باشند و تلاش شود تا به زودی از این بحران عبور کنیم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات