۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۶۴۵۹۰۲
با رمز "لبیک یا حسین"؛

عملیات دفاع بیولوژیک سپاه و بسیج در سطح استان سمنان برگزار شد

عملیات دفاع بیولوژیک سپاه و بسیج در سطح استان سمنان برگزار شد
عملیات دفاع بیولوژیک با حضور بیش از ۳۲۰ گروه جهادی از پاسداران و بسیجیان استان سمنان به صورت همزمان در شهرستان‌های مختلف این استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، عملیات دفاع بیولوژیک سپاه و بسیج در سطح استان سمنان پیش از ظهر امروز در آیینی همزمان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان سپاه نواحی مختلف این استان و اعضای شورای تأمین شهرستانها با هدایت اتاق فرماندهی این عملیات در سپاه قائم آل محمد(عج) این استان اجرا شد و پاسداران، بسیجیان و نیروهای جهادی این استان در امتداد فعالیتهای بیش از یک ماه گذشته خود در راستای مبارزه با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا به ضدعفونی مناطق مختلف شهری و روستایی و خودروها در استان سمنان پرداختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مراسم آغاز این عملیات دفاع بیولوژیک که با رمز مقدس "لبیک یا حسین(علیه السلام)" برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه به ویژه ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار؛ بلایای طبیعی و رخدادهایی مانند شیوع این بیماری منحوس را آزمایش و امتحان بزرگ الهی برای انسان ها برشمرد و اظهار داشت: مجاهدت بسیجیان و پاسداران در کنار دیگر خدمتگزاران مردم تا پیروزی بر این ویروس ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی با اشاره به فعالیت های گسترده انجام شده در مقابله با ویروس کرونا و لزوم همراهی و همکاری بیش از پیش همه اقشار تا مهار کامل این ویروس و قطع زنجیره انتقال این بیماری، گفت: مردم فهیم استان و کشورمان نیز باید با ماندن در خانه ضمن جلوگیری از ابتلای خود و خانواده شان به این بیماری همکاری لازم را با مدافعان سلامت و امنیت جامعه داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت میلاد مسعود امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: عملیات دفاع بیولوژیک با حضور بیش از 320 گروه جهادی از پاسداران و بسیجیان استان سمنان بارمز"لبیک یا حسین(علیه السلام)" به صورت همزمان در 400 نقطه شهری و 200 نقطه روستایی انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار علی خالقیان با تأکید بر اینکه فعالیتهای جهادی و پیشگیرانه پاسداران و بسیجیان استان سمنان به صورت محله محور تا پایان مهار کامل بیماری کرونا ادامه می یابد، خاطرنشان کرد: طرح‌های محله محور متعددی در سراسر استان سمنان از ابتدای شیوع ویروس کرونا توسط پاسداران و بسیجیان و نیروهای جهادی این استان درقالب ضدعفونی معابر عمومی و آلوده شهری و روستایی، تولید و توزیع ماسک و ... انجام‌شده است.

سرهنگ خالقیان پیش از ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس که با حضور فرماندهان سپاه‌های شهرستانی استان سمنان در اتاق فرماندهی عملیات بیولوژیکی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه سلامت اظهار داشت: طرح‌های محله محور متعددی در سراسر استان سمنان از ابتدای شیوع ویروس کرونا توسط پاسداران و بسیجیان این استان باهدف ضدعفونی معابر عمومی و آلوده شهری و روستایی انجام‌شده است./977/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات