۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۶۴۵۹۳۲
فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

عملیات دفاع بیولوژیک با ۴۲ اکیپ در ۵۵ نقطه شهرستان دامغان اجرا شد

عملیات دفاع بیولوژیک با ۴۲ اکیپ در ۵۵ نقطه شهرستان دامغان اجرا شد
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: عملیات دفاع بیولوژیک برای مقابله با شیوع کرونا به همت سپاه ناحیه دامغان با ۴۲ اکیپ از نیرو‌های جهادی، پاسداران و بسیجیان اجرا شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه اجرای این عملیات، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، از حضور بیش از ۱۲۰ نفر از پاسداران، بسیجیان و نیرو‌های جهادی این شهرستان در این عملیات دفاغ بیولوژیک که به طور همزمان در سراسر استان سمنان برگزار شد، خبرداد و اظهار داشت: این عملیات در ۵۵ نقطه شهری و روستایی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه این عملیات با برگزاری مراسم مشترک به صورت ویدئو کنفرانس با مرکز فرماندهی سپاه استان و دیگر شهرستانها، سان دیدن از اکیپ‌های شرکت کننده توسط فرماندهان و اعضای شورای تأمین شهرستان و رژه موتوری خودرو‌های شرکت کننده تا میدان امام رضا (ع) آغاز شد و سپس هر یک از اکیپ‌ها با مراجعت به مناطق مدنظر شهری و روستایی به ضدعفونی معابر، اماکن و خودرو‌ها پرداختند.

وی جلوگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا، افزایش آمادگی پاسداران و بسیجیان در مواجه با تهاجمات بیولوژیک، افزایش سطح امنیت روانی در جامعه و کاهش استرس را از اهداف این عملیات برشمرد و گفت: بدون تردید مردم بزرگوار نیز با ماندن در خانه نقش مهم و مکمل اقدامات پیشگیرانه خادمان خود در سپاه و بسیج، بهداشت و درمان و دیگر نهاد‌ها را برای غلبه بر این ویروس منحوس ایفا مینمایند.

تقی پور با اشاره به اقداماتی نظیر قریب به چهل شبانه روز اقدامات مستمر بسیجیان این شهرستان در ضدعفونی و گندزدایی معابر، اماکن عمومی، دولتی و ...، فعال نمودن سه کارگاه تولید ماسک، تصریح کرد: سپاه و بسیج خود را خادم ملت، کشور و نظام اسلامی می‌دانند و همواره باافتخار در کنار مردم و خدمتگذار آن‌ها هستند. /۹۷۷/پ310/ب1

عملیات دفاع بیولوژیک با ۴۲ اکیپ در ۵۵ نقطه شهرستان دامغان اجرا شدعملیات دفاع بیولوژیک با ۴۲ اکیپ در ۵۵ نقطه شهرستان دامغان اجرا شد
جواد رمضانیان
ارسال نظرات