۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۴۶۰۰۳
حجت الاسلام الهی نژاد:

جهش تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی است

جهش تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی است
رییس سابق حوزه علمیه خواهران دورود جهش تولید را کلید رفع مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکلات دولت، بخش خصوصی و مردم باید برنامه ریزی و تلاش داشته باشند.

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، رییس سابق حوزه علمیه خواهران دورود و استاد حوزه علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه بیان داشت: مسؤولان برای رفع این مشکلات باید چاره اندیشی کنند و با عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب و حرکت به سمت جهش تولید به فکر رفع مشکلات اقتصادی باشند.

وی بر ضرورت حرکت به سمت جهش تولید تأکید کرد و افزود: جهش تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری است.

حجت الاسلام الهی نژاد خاطرنشان کرد: در راستای عملی شدن شعار سال وضعیت اشتغال رونق پیدا می کند، مشکل اشتغال و گرانی حل می شود، چراکه وقتی تولید جهش تحقق یابد، کالای مورد نیاز جامعه تأمین شود قیمت ها نیز کاهش می یابد.

وی یادآور شد: امروز مردم و خانواده ها به علت بیکاری، عدم اشتغال و گرانی در تنگنا هستند، باید  چاره اندیشی کنیم و نباید از این مهم غافل شد که جهش تولید برکات مثبتی در زمینه اشتغال و گرانی دارد.

استاد حوزه علمیه اذعان داشت: در راستای حرکت به سمت جهش تولید و رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری بخش اساسی و زیربنای کار در اختیار حاکمیت است، حکومت باید چاره اندیشی کند و برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: حکومت به عنوان مجری در بخش برنامه ریزی و نظارت و اجرای درست برنامه ها و پیگیری تا عملی شدن را دنبال کند، ظرفیت های حامعه را ببیند و مدیریت داشته باشد که چطور از این ظرفیت ها استفاده کند.

حجت الاسلام الهی نژاد تصریح کرد: در زمینه ادامه مسؤولیت حکومت بخش های مختلفی نیز درگیر هستند، بخش خصوصی و مردم نیز باید با دولت همراهی کنند و در سایه کار و تلاش تولید و رشد اقتصادی را پیش ببرند تا اقتصاد آسیب نبیند.

وی اظهار داشت: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید همراه هم پیش بروند و در امر اقتصاد نقش آفرینی کنند و به وضعیت اقتصادی جامعه جهشی بدهند و جوی زیان کاری ها را بگیرند.

حجت الاسلام الهی نژاد با بیان اینکه وضعیت اقتصادی ما مشکل کمی نیست، تأکید کرد: مردم اهل صبر و مقاومت هستند به خاطر حفظ دین، استقلال و عزت برخی سختی ها را تحمل می کنند و باید با چاره اندیشی بار سختی ها را از دوش مردم برداریم تا مردم پا ی انقلاب و نظام بمانند و در راستای تحقق آرمان های امام و رهبری گام برداریم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات