۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۶۴۵۹۰۵
امام جمعه هویزه:

بالاترین دستاورد جهش تولید افزایش قدرت چانه زنی کشور در جهان است

بالاترین دستاورد جهش تولید افزایش قدرت چانه زنی کشور در جهان است
امام جمعه هویزه گفت: بالاترین دستاورد جهش تولید افزایش قدرت چانه زنی کشور در جهان، ایستادگی و مقاومت در برابر ناملایمات جهانی و حمایت از تولید داخلی به روز است.
حجت الاسلام ناصرحمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت اقتصاد در قدرت گیری حکومت‌ها و نظام‌های مختلف اظهار داشت: رهبرانقلاب توجه ویژه‌ای به اقتصاد بنیادی برای زیرساخت حکومت اسلامی دارند؛ از این رو نامگذاری سال‌های اخیر را مباحث اقتصادی قرار داده و دستوراتی صادر کردند.

امام جمعه هویزه با اشاره به اینکه اسلام، دین پیشرفت و توسعه و آینده نگر است، خاطرنشان کرد: رهبرانقلاب توجه ویژه به جهش صنعت و تولید را خواستار است، چنین سخنی برگرفته از آموزه‌های قرآن و دین می‌باشد، ائمه اطهار بر مبنای قرآن بار‌ها تولید، صنعت و اقتصاد را به عنوان اهرم قدرت معرفی می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه با بیان اینکه در آیه‌های قرآنی بسیاری بر ضرورت تقویت تولید و صنعت تأکید شده است، ادامه داد: آیه ۶۰ سوره انفال بر آمادگی دولت‌ها و حکومت‌های اسلامی برای قدرت نمایی در جنگ اقتصادی و صنعتی است که در این باره باید به صنعت پیشرفته جهان مجهز شد.

حجت الاسلام حمزه نژاد ادامه داد: قدرت چانه زنی دولت و حکومت اسلامی با اقتدار اقتصادی و تحقق شعار سال برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ممکن است که در این باره تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و صنعتگران نگاه واقع بینانه‌ای به شعار سال داشته باشند.

وی با بیان اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان ایران اسلامی باید در عرصه جهانی عرض اندام کنند، اضافه کرد: بالاترین دستاورد جهش تولید افزایش قدرت چانه زنی کشور در جهان، ایستادگی و مقاومت در برابر ناملایمات جهانی و حمایت از تولید داخلی به روز است.

امام جمعه هویزه با اشاره به اینکه کشور با جهش تولید بی نیاز از ابرقدرت‌ها خواهد بود، گفت: استقلال، آزادی و عزت و توان از جمله دستاورد‌های جهش تولید است که همگان از جمله صنعتگران و دانشجویان نقش اساسی خواهند داشت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات