۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۴۶۲۸۳
حجت الاسلام شکریان:

۱۲ فروردین نماد مردم سالاری دینی نظام اسلامی است

۱۲ فروردین نماد مردم سالاری دینی نظام اسلامی است
حجت الاسلام شکریان با اشاره به رای قاطع ملت ایران در ۱۲ فروردین به جمهوری اسلامی، گفت: ایران اسلامی امروز با پشتوانه ملت بصیر خود در مسیر توسعه و پیشرفت گام بر می دارد.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تبریک فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، گفت: دوازده فروردین نماد مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این اصل بیش از چهل سال است در ایران اسلامی ادامه دارد.
 
وی به نقش مهم و برجسته مردم در چهل سال اخیر اشاره کرد و افزود: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی در همه سرنوشت های مهم کشور نقش ایفاء می کنند و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سرلوحه خود قرار داده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل ملت بزرگ ایران در این پیروزی، افزود: نقش بی بدیل معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در این پیروزی بر هیچ کس پوشیده نیست و این حضور مهم ترین نشانه مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در سایه شعار استقلال و آزادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امروز هم ملت بزرگ ایران اسلامی در همه صحنه های مختلف کشور نقش اصلی را ایفاء می کنند و گام به گام در همه فرآیندهای شکل گیری نظام حضور مستمر و فعال دارند.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای بزرگ پزشکی، علمی، پژوهشی، صنعتی و نظامی و هسته ای جمهوری اسلامی در این چهل سال اشاره و تاکید کرد: امروز به برکت مجاهدت های علمی و پژوهشی دانشمندان، نخبگان و جوانان غیور و برومند ایران اسلامی جزء کشورهای توسعه یافته در سطح منطقه و حتی جهان هستیم و این را باید با شتاب بیشتر ادامه داده تا به قله های پیشرفت و توسعه دست پیدا کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا و برخی سردمداران ان در این چهل سال، اظهار داشت: ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی خود و با تلاش و همت جوانان و دانشمندان خود توانسته است توطئه های دشمن را خنثی کند و این تحریم ها را به فرصت برای خود تبدیل کند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر از همه امتحان های بزرگ سربلند بیرون آمدند، خاطرنشان کرد: این ملت فهیم و با بصیرت با نقش آفرینی برجسته خود در عرصه های مختلف به الگویی ارزشمند در جهان تبدیل شدند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ملت ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت خود در برابر توطئه ها و تحریم های چهل ساله دشمن، امروز در دنیا به عنوان کشوری قدرتمند و اثرگذار تبدیل شده است، تصریح کرد: به طور حتم ملت بزرگ ایران از شرایط به وجود آمده نیز با صلابت بیرون خواهند آمد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات