۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۴۶۲۹۴
امام جمعه موقت کاشان:

هیئات مذهبی کاشان برای کمک به نیازمندان اهتمام داشته باشند

هیئات مذهبی کاشان برای کمک به نیازمندان اهتمام داشته باشند
حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به شرایط حاکم بر کشور در پی شیوع ویروس کرونا، گفت: هیئات مذهبی کاشان، خانواده‌های بی بضاعت در هر محله را شناسایی و کمک کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد رضا اسلامی صبح امروز در جلسه مقابله با ویروس کرونا هیئات مذهبی درب فین که در مسجد آیت الله رضوی برگزار شد، برتوجه هیئات مذهبی شهرستان کاشان به خانواده‌های بی بضاعت تأکید کرد.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور در پی شیوع ویروس کرونا، گفت: در چنین شرایطی هیئات مذهبی کاشان در هر محله خانواده‌های بی بضاعت را شناسایی و در خصوص کمک به خانوار‌های بی بضاعت اهتمام داشته باشند.

به گفته وی با شیوع ویروس کرونا هیئات مذهبی کاشان نباید کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت جامعه و افرادی که از کار بیکار شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند را فراموش کنند.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: در شرایط امروز باید از فرصت‌ها استفاده کرد و به هر شکل ممکن نیازمندان را یاری داد، از این رو ضروری است تا نیازمندان را شناسایی کنید و کمک‌های لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

به گفته وی خدمات خوبی در حوزه معیشتی و اقتصادی از سوی هیئات مذهبی ارائه می‌شود، اما اقدامات فرهنگی را نیز باید جدی گرفت.

سید علی اکبر جلال زاده دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان نیز از هیئات مذهبی کاشان برای مشارکت در طبخ غذا برای بیماران کرونا دعوت به همکاری کرد.

همچنین علی رسولزاده رئیس شورای شهر کاشان با اشاره به اینکه آنچه را قانون اجازه بدهد و در توان شورای شهر باشد برای مقابله با ویروس کرونا کمک خواهد کرد، گفت: تمامی هیئات مذهبی، ارگان‌ها و نهاد‌های مردمی برای ضد عفونی و گند زدایی خیابان‌ها و معابر با شهرداری کاشان همپوشانی داشته باشند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات