۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۴۶۳۲۵
امام‌جمعه موقت شیروان:

دوازدهم فروردین تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت است

دوازدهم فروردین تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت است
امام‌جمعه موقت شیروان گفت: دوازدهم فروردین، سالروز جمهوری اسلامی و تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است.

حجت‌الاسلام محمود عزیزی، امام‌جمعه موقت شیروان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار داشت: یوم‌الله ۱۲ فروردین؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی گفت: ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات بزرگ چهار دهه پایداری و آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اثبات کردند و با سربلندی و سرافرازی از حوادث سال‌های اخیر عبور کرد تا نشان دهند همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت‌قدم‌اند.

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز ملت ایران در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور گسترده، انقلابی، آگاهانه و پرمعنا در راهپیمایی‌های سراسری، عظیم و مردمی به ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن توانست دشمن را در طراحی استراتژی‌های شکست‌خورده خود علیه ایران به فضاحت بکشاند و فصل نوین و بستر تازه‌ای از افتخار و تجارب برجسته و مفید را رقم بزند.

وی اظهار داشت: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبوری سرافرازانه از چهار دهه گذشته؛ دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو داریم که ملت عزیز ایران، همچنان همدلی و وحدت خویش را در همه جا ثابت کرده و سالروز تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی خواهند داشت تا بدخواهان نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران به خصوص استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ام‌الفساد و جنایتکار بدانند نمی‌توانند مانع عزتمندی ملّی و پیشرفت و شکوفایی کشور عزیزمان شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم غیور ایران اسلامی در روزهای دهم و یازدهم فروردین‌ماه ۵۸ زمینه‌ساز یوم‌الله ۱۲ فروردین شدند و با رأی قاطع به جمهوری اسلامی، ولایتمداری، هوشیاری و آگاهی خودشان را به اثبات رساندند و حکومتی مردمی مبتنی بر اصل ولایت‌فقیه را در کشور مستقر کردند و امروز به برکت همین اتحاد مردمی حول محور ولایت مطلقه فقیه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی که زبانزد دوست و دشمن در جهان شده است، ریشه در رأی قاطعانه ملت مؤمن و انقلابی آن به «جمهوری اسلامی» دارد.

امام‌جمعه موقت شیروان گفت: در روز پربرکت ۱۲ فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگرباره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت و ساختار جدید سیاسی و اجتماعی، بر مبنای آرای اکثر مردم (۹۸.۲ درصد) تثبیت شد و رسماً نظام جمهوری اسلامی را، ملت مسلمان ایران تأیید کرد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات