۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۶۴۶۵۸۳
در راستای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفت؛

تولید و توزیع مردمی ۸۱ هزار ماسک بهداشتی در استان چهارمحال و بختیاری

تولید و توزیع مردمی ۸۱ هزار ماسک بهداشتی در استان چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام پورحسینی گفت: به لطف خدا توانستیم ۲۲ کارگاه دوخت ماسک در استان راه اندازی کنیم که در این کارگاه‌ها روزانه ۵ هزار ماسک تولید و در بین مردم توزیع می‌شود.
حجت الاسلام علی پورحسینی، مسؤول ستاد مردمی سنگر سلامت استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به فعالیت‌های این ستاد مردمی در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: هم‌زمان با درگیر شدن کشور عزیزمان ایران، با ویروس منحوس کرونا و به تبع آلوده شدن این استان، ستاد مردمی سنگر سلامت استان برای حمایت از مردم و کمک به مسأله پزشکی و بهداشتی کشور، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: در قدم نخست کارگاه تولید ماسک در شهرستان شهرکرد، واقع در اداره امور قرآنی را با مشارکت روزانه ۲۰ تا ۲۵ نفر نیروی انسانی خواهر برای تولید و ۱۰ تا ۱۵ نفر برادر برای بسته بندی، راه اندازی کردیم.

حجت الاسلام پورحسینی با بیان اینکه این کارگاه از ۱۸ اسفند و هم‌زمان با ولادت امام علی (ع) در شهرکرد آغاز به کارکرد، افزود: تا به امروز ۳۱ هزار ماسک از سوی این کارگاه تولید و در بین نیازمندان توزیع شده است.

مسؤول ستاد مردمی سنگر سلامت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به لطف خدا توانستیم ۱۶ شهر را فعال و در این ۱۶ شهر ۲۲ کارگاه دوخت ماسک راه اندازی کنیم، ابراز کرد: در این کارگاه‌ها روزانه ۵ هزار ماسک تولید می‌کنند و همه تلاش‌ها به صورت مردمی بوده و دغدغه نیرو‌های تلاشگر در این عرصه توزیع رایگان ماسک بین مردم شریف استان است.

حجت الاسلام پورحسینی ادامه داد: این ماسک‌ها از سوی روحانیون مستقر در محلات و امامان محله، پایگاه‌های بسیج و در محلات، مراکز بهداشتی و در مکان‌های عمومی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ستاد مردمی سنگر سلامت، توزیع رایگان ماسک در سراسر استان است، گفت: در قدم نخست توانستیم ۶ هزار ماسک در شهرک منظریه شهرکرد و ۱۵۰۰ ماسک در محله ۳۲ شهرکرد با همکاری روحانیون مستقری که به عنوان امام محله در محلات و مساجد مشغول به فعالیت هستند و نیرو‌های جهادی و بسیجی توزیع کنیم که در نوع خود بی سابقه بود. /۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات