۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۶۴۶۷۵۰
مدیر حوزه علمیه ولی عصر بروجرد:

فراهم ساختن زمینه تولید لازمه توسعه اقتصادی است

فراهم ساختن زمینه تولید لازمه توسعه اقتصادی است
مدیر حوزه علمیه ولی عصر با بیان اینکه صبر و استقامت، مدیریت و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف انقلاب ضروری است، گفت: فراهم ساختن زمینه تولید لازمه توسعه اقتصادی است.

حجت الاسلام محمد معظمی گودرزی، مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به توانایی و اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: شعار ما می توانیم رمز موفقیت در هر زمینه ای است.

وی صبر و استقامت را راه رسیدن ملت ایران به پیشرفت و قدرت دانست و افزود: ایران اسلامی در هر زمینه ای که ورود پیدا کرده است همواره موفق بوده است و این مهم درسایه ایمان قوی، توکل به خدای متعال و عزم و اراده راسخ بوده است.

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد خاطرنشان کرد: راه رسیدن به پیشبرد اهداف ایران اسلامی تکیه بر شعار ما می توانیم است، باید برای رسیدن به اهداف والای جمهوری اسلامی و ادامه راه انقلاب از ظرفیت ها و توانایی های داخلی استفاده کرد.

وی ادامه داد: صبر و استقامت، مدیریت و برنامه ریزی، تلاش و پشتکار، توجه به ظرفیت ها و اعتماد به نسل جوان لازمه عبور از مشکلات است.

حجت الاسلام معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است ملت ایران در هر زمینه ای ورود جدی پیدا کرده است، موفق بوده و امروز با صبر و استقامت و تلاش برای تحقق شعار سال می توان از مشکلات اقتصادی عبور کرد و به پیشرفت و رونق اقصادی دست یافت.

وی اظهار داشت: در طول این سال ها با وجود تحریم ها ایران اسلامی ثابت کرده است که می تواند روی پای خود بایستد و احتیاجی به کشورهای غربی ندارد.

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد یادآور شد: امروز نیز در میدان عمل باید زمینه اشتغال، تولید و حمایت از تولیدکنندگان فراهم شود تا شاهد رونق، رشد و توسعه اقتصادی باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات