۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۶۴۵۵۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جهش تولید در صدر برنامه های مسؤولان و دستگاه های اجرایی قرار گیرد

جهش تولید در صدر برنامه های مسؤولان و دستگاه های اجرایی قرار گیرد
امام جمعه خرم آباد تولید را از مؤلفه های رشد اقتصادی خواند و گفت: جهش تولید برای رشد و پیشرفت اقتصادی ضرورتی انکارناپذیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری سال ها از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: این مهم چراغ راه ملت و مسؤولان برای حرکت به سمت رشد و تعالی است.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری اظهار داشت: باید زمینه رونق تولید فراهم شود تا شاهد نقش آن در رفع مشکلات اشتغال زایی و اقتصادی باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه شعار جهش تولید باید در صدر برنامه‌های دستگاه های اجرایی و مسؤولان قرار گیرد، عنوان کرد: همه باید با برنامه ریزی و مدیریت جهادی در جهت تحقق شعار سال گام برداریم.

وی جهش تولید را مهم ترین عامل در رفع مشکل بیکاری جامعه که امروز جوانان از آن رنج می برند، عنوان کرد و افزود: با عملیاتی شدن شعار سال اقتصاد رونق می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: جهش تولید مهم ترین عامل در پیشرفت کشور بوده و برای دستیابی به پیشرفت و توسعه کشور باید جهش تولید عملی شود و در حد شعار باقی نماند.

وی اظهار داشت: برای رونق تولید در کنار فراهم سازی زمینه لازم برای به حرکت درآمدن چرخ تولید، باید موانع تولید و اشتغال را شناسایی و این موانع را از سر راه برداشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تلاش مدیران و مسؤولان در زمینه تحقق شعار سال تصریح کرد: باید اقداماتی اساسی در این زمینه صورت گیرد و متولیان امر در پایان سال 99 اعلام کنند در تحقق شعار سال چند درصد در رفع مشکل بیکاری جوانان نقش آفرینی کرده اند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات