۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۶۴۶۹۴۸
امام جمعه موقت کاشان:

دنیای غرب در مبارزه با کرونا ضعیف و ذلیل است

دنیای غرب در مبارزه با کرونا ضعیف و ذلیل است
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: دنیای غرب با همه پیشرفت‌هایی که دارداما برای مبارزه با ویروس کرونا ناتوان و ذلیل است و برای مقابله با کرونا از ملت ایران خواستار کمک شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار پیش از ظهر امروز در جمع گروه‌های جهادی و اعضای هیئات مذهبی کاشان با تقدیر از فعالیت‌های جهادی آنها، گفت: شما امروز در عرصه جهاد مبارزه با ویروس کرونا هستید.

وی افزود: امروز شما بدون چشم داشت و خودجوش و خالصانه درکنار کادر درمانی با فعالیت‌های جهادی خود در صف مقدم مبارزه با این ویروس منحوس هستید.

امام جمعه موقت کاشان گفت: امروز هیئات مذهبی، جوانان و گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه در مبارزه با ویروس کرونا وارد عرصه شدند و برای جامعه افتخار بزرگی را آفریدند.

به گفته وی اگر گروه‌های جهادی وارد عرصه مبارزه با ویروس کرونا نمی‌شدند، امروز جامعه با مشکلات زیادی روبرو بود.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز دنیای غرب با همه ادعایی که دارد، از داشتن چنین گروه‌های مردمی و جهادی محروم است و دست غرب خالی است و به همین علت با مشکلات زیادی روبرو هستند و روز به روز با افزایش آمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا و تلفات ناشی از آن روبرو هستند.

به گفته وی امروز دنیای غرب با همه پیشرفت‌هایی که داشته است برای مبارزه با ویروس کرونا ناتوان و ذلیل است و برای مقابله با کرونا از ملت ایران خواستار کمک شده است.

امام جمعه موقت کاشان داشتن چنین جوانان جهادی و هیئات مذهبی را افتخار بزرگی برای ملت ایران دانست و ابراز داشت: ملت ایران جوانان جهادی خود را از برکت اهل بیت (ع) می‌داند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات