۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۴۷۰۴۳
امام‌جمعه اسفراین:

تلاش مدافعان سلامت یادآور جهاد رزمندگان در دفاع مقدس است

تلاش مدافعان سلامت یادآور جهاد رزمندگان در دفاع مقدس است
امام‌جمعه اسفراین با بیان اینکه تلاش مدافعان سلامت یادآور جهاد رزمندگان در دفاع مقدس است، گفت: مردم ایران قدردان تلاش‌های مجاهدانه مدافعان سلامت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز پزشکان، پرستاران، بیماران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین با غذای متبرک رضوی اطعام شدند و اطعام در بیمارستان اسفراین با غذای متبرک رضوی انجام شد.

از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان اسفراین با حضور امام‌جمعه و مسؤولان دانشکده علوم پزشکی و خادمیاران رضوی تعداد ۵۰۰ پرس غذای متبرک بین بیماران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان توزیع شد.

امام‌جمعه اسفراین در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه پزشکان، پرستاران و کلیه جهادگران عرصه سلامت گفت: امروز ایران اسلامی شاهد تلاش‌های مجاهدانه شبکه سلامت و درمان کشور به‌عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با بحران کنونی است و بر خود لازم می‌دانیم که در جمع این عزیزان حضور یابیم و از نزدیک از تلاش این عزیزان قدردانی کنیم.

حجت‌الاسلام غدیر محمدیان با بیان اینکه تلاش مدافعان سلامت یادآور جهاد رزمندگان در دفاع مقدس است، گفت: مردم ایران قدردان تلاش‌های مجاهدانه مدافعان سلامت هستند.

وی همچنین از نمایندگی آستان قدس رضوی و خادمیاران رضوی که همراه با خود شمیم معنوی آستان مقدس حضرت رضا (ع) را به ارمغان آورده بودند و با برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه معنوی برای کادر درمانی و بیماران فراهم نموده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

علیرضا حسین‌آبادی، مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی نیز گفت: به نیابت از ولی‌نعمتان حضرت رضا (ع) به همت خادمیان این شهرستان تعداد ۵۰۰ پرس غذایی گرم به‌پاس قدردانی از تلاش بی‌وقفه و مجاهدانه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و بیماران بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین تهیه و به همراه تبرکات رضوی به آنان اهدا شد.

گفتنی است، بنا به اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکنون با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام‌شده تا ظهر ۱۷ فروردین، ۴۵۵ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که متأسفانه 46 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات