۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۴۷۱۷۳
مدیر حوزه علمیه بوشهر:

قوی شدن، راه مقابله با فشار دشمن است| تفکر انقلابی بن بست ندارد

قوی شدن، راه مقابله با فشار دشمن است| تفکر انقلابی بن بست ندارد
حجت الاسلام خدری با بیان اینکه تفکر انقلابی بن بست ندارد، گفت: قوی شدن در عرصه های مختلف سبب عقب نشینی و انفعال دشمن می شود.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر قوی شدن کشور در همه عرصه ها، گفت: باید در مواردی که ضعف وجود دارد، قوی شویم تا از فشارهای دشمن جلوگیری شود و دشمن قدرت تهدید نداشته باشد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با انتقاد از سیاست های اقتصادی متکی به نفت، عنوان کرد: اگر در سال های گذشته بند ناف اقتصاد کشور از نفت بریده می شد، فشارهای اقتصادی نمی توانست در زندگی مردم تاثیر بگذارد.

وی با اشاره به قدرت نظامی کشور، اظهار داشت: قدرت نظامی ایران که در حقیقت جزء چند کشور برتر دنیا است سبب دور شدن سایه جنگ از سر کشور شده است.

حجت الاسلام خدری به پیشرفت های جمهوری اسلامی در علوم جدید و انرژی هسته ای اشاره کرد و افزود: این پیشرفت ها نشان می دهد که در همه عرصه ها می توان پیشرفت کرد و برای تفکر انقلابی هیچ بن بستی وجود ندارد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر تاثیرگذاری فشارهای دشمن را معلول عدم قدرت در برخی از عرصه ها دانست و ابراز کرد: قوی شدن در عرصه های مختلف سبب عقب نشینی و انفعال دشمن می شود و نقاط ضعف کشور را به نقطه قوت تبدیل می کند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم بخش مهمی را به جوانان اختصاص داده اند.

وی به نقش جوانان در تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و افزود: در گام دوم انقلاب جوانان باید با استفاده از تجربه پیشکسوتان انقلاب را به پیش ببرند تا تمدن نوین اسلامی محقق شود.

حجت الاسلام خدری با انتقاد از بها ندادن به جوانان در عرصه های مختلف، عنوان کرد: جوانان امروز نسبت به جوانان گام اول انقلاب از تخصص بیشتری برخوردار هستند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر به نقش جوانان در پیشبرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: با اعتماد به جوانان در اوایل انقلاب جوانان مومن خوش درخشیدند و برای نمونه شهید حسن باقری در جوانی تبدیل به تئوریسین نظامی شد.

وی افزود: در طول سال های گذشته متاسفانه به میزان لازم از ظرفیت های جوانان استفاده نشده است در حالی که یقینا جوانان می توانند عملکرد بهتری نسبت به برخی از مسؤولان کنونی داشته باشند.

حجت الاسلام خدری افزود: دولت و مجلس باید موانع موجود را از سر راه جوانان انقلابی و نخبه بردارند تا جوانان وارد صحنه های مختلف برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شوند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
دوره این دولت تمام شود قوی شدن را تجریه خواهیم کرد با امید به فضل الهی
0
0