۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۴۷۵۰۴
حجت الاسلام صادقی:

جهانی شدن معارف مهدوی سبب از بین رفتن ظلم و بی عدالتی می شود

جهانی شدن معارف مهدوی سبب از بین رفتن ظلم و بی عدالتی می شود
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دنیای امروز از ظلم و بی عدالتی حکام زورگو رنج می‌برد، گفت: رهایی از این شرایط تنها در سایه معارف مهدوی امکان پذیر است.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) به وظیفه منتظران واقعی اشاره کرد و گفت: منتظر واقعی کسی است که علاوه بر معرفت نسبت به آن حضرت، باید نصرت در دین و به حضرت هم داشته باشد.
 
وی با بیان این که گناه با انتظار و نصرت دین الهی سازگاری ندارد، افزود: سستی با انتظار و نصرت دین الهی همخوانی ندارد و غرق شدن در مادیات با انتظار و نصرت دین الهی تشابهی ندارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از معارف مهدوی است، خاطرنشان کرد: به طور حتم ترویج و گسترش این معارف انسان ساز موجب سعادت و تعالی حقیقی بشریت خواهد شد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه جامعه امروز ما تا رسیدن به یک جامعه ایده آل معنوی فاصله دارد، بیان داشت: باید با درک صحیح مفاهیم مهدویت و انتظار، مسیر حرکت جامعه را به سمت ارزش‌های مهدوی سوق دهیم.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که یک جامعه‌ای که بر اصل و مدار مهدویت و انتظار حرکت می‌کند در همه امور باید الگو باشد، خاطرنشان کرد: معارف مهدوی باید در سطوح مختلف زندگی فردی و اجتماعی جامعه اسلامی نهادینه شود.
 
وی با بیان این که امروز شیعیان به دلیل بهره مندی از فرهنگ انتظار و مهدویت باید بر خود ببالند و قدردان عنایت‌های ویژه الهی باشند، گفت: باید به عنوان منتظران واقعی در عمل به وظایفی که بر عهده ما قرار داده شد شبانه روز تلاش کنیم.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که دنیای در سایه سار مهدویت و انتظار به سعادت حقیقی دست پیدا خواهد کرد، افزود: در شرایطی که دنیای امروز غرق در مشکلات و بحران‌های متعددی است، تنها راه برون رفت از این بحران‌ها حرکت در مسیر معارف مهدوی است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دنیای امروز ظلم و بی عدالتی حکام زورگو رنج می‌برد، بیان داشت: جهان در چنین وضعیتی تشنه بهره گیری از معارف ناب مهدوی است و با تکیه بر این ارزش‌های ناب از ظلم و بی عدالتی رهایی پیدا خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه اصول ناب مهدوی شکل گرفته و امروز استوار است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرچم نشر و گسترش این فرهنگ ناب و تعالی بخش از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان به اهتزاز درآمده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات