۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۴۷۱۹۱
حجت الاسلام زارع:

جهش تولید، ترسیم افق تازه‌ای از شکوفایی اقتصادی برای کشور است

جهش تولید، ترسیم افق تازه‌ای از شکوفایی اقتصادی برای کشور است
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید، افق تازه‌ای از رشد و شکوفایی اقتصادی را برای کشور ترسیم کردند.
حجت الاسلام زین العابدین زارع، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» این نامگذاری مهم را فرصت مناسبی برای همه مسؤولان به منظور تحقق عملی شعار سال عنوان کرد.
 
وی با بیان این که کشور برای رشد و توسعه اقتصادی نیازمند تقویت توان داخلی است، افزود: مقام معظم رهبری از سال‌ها پیش نسبت به تقویت ظرفیت و توان داخلی کشور همواره تأکید کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نامگذاریی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول سال‌های اخیر با محور مسائل اقتصادی بوده است، بیان داشت: این امر تلاش دهنده توجه ویژه ایشان به مسائل اقتصادی است.
 
وی با بیان این که برای قوی شدن کشور در گام دوم انقلاب باید شاهد رشد متوازن کشور در همه عرصه‌ها باشیم، خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی همراه با رشد علمی و نظامی می‌تواند ایران اسلامی را به یک کشور قدرتمند در جهان تبدیل کند.
 
حجت الاسلام زارع با اشاره به این که اگر امروز قدرت‌های جهان توان مقابله با ایران اسلامی در عرصه نظامی را ندارند به دلیل اقتدار دفاعی کشورمان است، تصریح کرد: اقتدار نظامی ایران اسلامی، ترس در دل دشمنان و بدخواهان ملت ایران انداخته و همین امر موجب قدرت بازدارندگی کشورمان شه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که در عرصه نظامی و دفاعی کشور به قدرت بلامنازع در منطقه و جهان تبدیل شده است باید در عرصه اقتصادی نیز به یک قدرت جهانی تبدیل شویم و این امر نیازمند تلاش و مجاهدت همه مسؤولان کشور است.
 
وی با اشاره به این که تحقق شعار سال نیازمند تلاش و مجاهدت همه مسؤولان است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت رونق و جهش مناسب در تولید استفاده شود.
 
حجت الاسلام زارع با بیان این که جهش تولید علاوه بر تقویت جایگاه بین المللی ایران اسلامی، موجب رفع مشکلات اقتصادی مردم نیز خواهد شد، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، آثار جهش تولید باید در زندگی ملت ایران نیز ملموس باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید، افق تازه‌ای از رشد و شکوفایی اقتصادی را برای کشور ترسیم کردند، تصریح کرد: مسؤولان باید با وضع قوانین و اجرای مناسب آن بستر‌های اجرایی لازم به منظور تحقق عملی شعار سال را فراهم کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات