۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۴۷۵۶۹
امام جمعه ازنا:

حضور جهادی جوانان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا یادآور دوران دفاع مقدس است

حضور جهادی جوانان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا یادآور دوران دفاع مقدس است
امام جمعه ازنا با قدردانی از زحمات گروه های جهادی در زمینه مقابله و مبارزه با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم، گفت: این حضور یادآور دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، امام جمعه ازنا، ظهر امروز در بازدید از کارگاه های تولید ماسک این شهرستان گفت: در ایران اسلامی مردم همواره پشت یکدیگر بوده و در هر زمانی که احساس نیاز شود با حضور در صحنه به کمک هم می شتابند.

وی فعالیت گروه های جهادی در زمینه های مختلف همچون سیل، زلزله، دوران دفاع مقدس و صحنه امروز مبارزه با ویروس کرونا را نعمتی الهی خواند و افزود: فعالیت این گروه ها یادآور دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام سپهوند خاطرنشان کرد: امروز شاهد تجلی همدلی، وحدت و تقویت حس نوع دوستی بین مردم هستیم و خدمت رسانی جوانان به مردم، تهیه و توزیع ماسک و ضدعفونی کردن معابر همگی صحنه های ایثار و فداکاری است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و به وجود آمدن شرایط بحرانی حساس افزود: در این شرایط حساس باید امیدوار و در کنار هم باشیم.

امام جمعه ازنا بیان داشت: با توجه به توصیه‌ های ستاد مبارزه با بیماری کرونا و رعایت بهداشت فردی باید تلاش کنیم تا ان شاء الله این بیماری از کل جهان و سرزمین‌های اسلامی و ایران رخت بربندد.

حجت الاسلام سپهوند خاطرنشان کرد: ویروس منحوس کرونا دفع و فراموش خواهد شد، اما این مجاهدت‌ و ایثار ها در خاطره‌ ها باقی خواهد ماند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات