۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۴۷۷۸۸
مسئول کانون تربیتی آفتابگردان مطرح کرد؛

لزوم بهره مندی از فضای مجازی در تبلیغ

لزوم بهره مندی از فضای مجازی در تبلیغ
حجت الاسلام پوررجبعلی گفت: استفاده از فضای مجازی جزء کارهای مهم در عرصه تبلیغ محسوب می‌شود که برنامه های مختلفی را برای رده های سنی مختلف دانش آموزی در نظر گرفته ایم.

حجت الاسلام جمال پور رجبعلی مسئول کانون تربیتی آفتابگردان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به فعالیت های این کانون تبلیغی تربیتی در بحران کرونا اظهار داشت: در این دوران بحران لازم است تا بیش از پیش مساله همگرایی و همکاری در میان مردم وجود داشته باشد.

مسئول کانون تربیتی آفتابگردان افزود: یکی از کار ویژه های مهم این کانون تبلیغی و تربیتی توجه به مناطق محروم و تقسیم ارزاق و مایحتاج بین مردم نواحی محروم بوده است.

وی هدف و مخاطب تبلیغ در این ایام را دانش‌آموزان دانست و گفت: با وجود بحران کرونا و تعطیلی مدارس که عرصه تبلیغی را در این ایام برچیده است استفاده از فضای مجازی از کارهای مهم در عرصه تبلیغ محسوب می‌شود که برنامه های مختلفی را برای رده های سنی مختلف دانش آموزی در نظر گرفته ایم.

حجت الاسلام پوررجبعلی به اهمیت توجه به مسائل محتوایی اشاره کرد و گفت: برگزاری پویش ها و مسابقه ها با همکاری اساتید حوزه علمیه یکی از کارهای مهمی بود که بتوان اوقات فراغت مردم را به طور بهینه مورد استفاده قرار داد./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات