۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۴۷۹۸۳
سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان:

مبتلایان به کرونا در کاشان و آران و بیدگل به یک هزار و ۴۱ نفر افزایش یافت

مبتلایان به کرونا در کاشان و آران و بیدگل به یک هزار و ۴۱ نفر افزایش یافت
مروجی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل نتیجه آزمایش کرونای یک هزار و ۴۱ نفر از بیماران حاد تنفسی مثبت اعلام شده است.
سید علیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تقدیر از همکاری مردم و مسؤولان شهرستان، متذکر شد: پایان کرونا هنوز نرسیده است و بازگشایی صنوف به معنی مراقبت جدی‌تر و بیشتر از گذشته است.

وی با اشاره به آغاز طرح هر خانه یک پایگاه سلامت به صورت پایلوت در منطقه کاشان، اظهار داشت: با اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت با همکاری خانواده‌ها از بهمن ماه سال گذشته، کنترل شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان متمایز از بقیه مناطق کشور بوده است.

مروجی ادامه داد: اگر در دقایق انتهایی مبارزه با ویروس کرونا قرار داشته باشیم باید مراقبت بیشتری داشته باشیم تا در این مبارزه نفس گیر شکست نخوریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل نتیجه آزمایش کرونای یک هزار و ۴۱ نفر از بیماران حاد تنفسی مثبت اعلام شده است، گفت: طی این مدت نتیجه آزمایش ۶۴۹ بیمار مشکوک به ویروس کرونا نیز منفی اعلام شده است.

سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان یادآور شد: در حال حاضر ۱۸۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات