۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۴۸۰۷۱
نماینده منتخب مردم بشرویه در مجلس:

حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا به‌صورت عادلانه و اصولی باشد

حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا به‌صورت عادلانه و اصولی باشد
حجت الاسلام نصیرایی گفت: اقشار مختلفی از شیوع ویروس کرونا آسیب‌دیده‌اند که حمایت از آنها باید به‌صورت عادلانه و اصولی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، نماینده منتخب مردم بشرویه، فردوس، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی، امروز در نشست تبیین و هماهنگی تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، با بیان اینکه بسیج هر جا حضور دارد مؤثر بوده است، اظهار کرد: برای توزیع عادلانه بین قشر آسیب‌دیده و جامعه هدف پیشنهاد می‌شود محله‌ها تفکیک و هر محله به ارگانی خاص واگذار شود.

وی اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که ظرفیت بسیج یک ظرفیت همه‌گیر است و شامل مجموعه افرادی مؤمن و متعهد است که در همه‌جا حضور دارند و مؤثر هستند و می‌توان محور عملیاتی این جریان را بر عهده بسیجیان قرار داد.

حجت‌الاسلام نصیرایی ادامه داد: بدون شک نهادها و ارگان‌ها دارای یک سری ابلاغیه و اعتباراتی هستند و شاید یک خانواده از سوی چند نهاد مورد حمایت قرار گیرد اما در کنار وی خانواده‌ای باشد که از هیچ نهادی مورد حمایت قرار نگیرد بنابراین باید در این زمینه تصمیمی ویژه گرفته شود.

منتخب مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه توزیع عادلانه‌ای بین قشر آسیب‌دیده و جامعه هدف خود داشته باشیم پیشنهاد می‌شود تا محله‌ها تفکیک شود و هر محله به ارگانی واگذار شود تا بقیه دستگاه‌ها حوزه انجام وظایف خود را بدانند.

حجت‌الاسلام نصیرایی ادامه داد: باید از تجربه ستاد کرونا که تجربه خوبی در کشور و استان بود استفاده کرد و از مدل مدیریتی آن در مبارزه با بحران‌ها بهره برد تا در این استان چندین جریان ورود پیدا نکنند و لازم است تا مجموعه‌های دیگری به این ستاد افزوده شوند و همکاری کنند تا یک ستاد استانی کامل شکل گیرد.

منتخب مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: باید به این نکته نیز توجه کرد که در هر کجا که کارها شکل و بوی مردمی به معنی واقعی داشته آن اقدامات مؤثر بوده و موفق بوده‌ایم اما هرجایی که اصرار بر مدل ساختارگونه و حالت اداری بوده از واقعیت فاصله گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که این نوع بحث‌ها حالت اداری، بخشنامه‌ای و ابلاغیه به خود نگیرد تا اثرگذاری خود را از دست ندهد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات