۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۴۸۲۶۳
سکوت کنید و منتظر نظر فیفا بمانید؛

کرونا عالمان فوتبالی ایران را لو داد!

کرونا عالمان فوتبالی ایران را لو داد!
یکی از بیماری هایی که با بروز ویروس کرونا نمود بیشتری در سطح اجتماع پیدا کرد، بیماری "عالم به همه علوم بودن" بین مسئولان فوتبالی کشورمان بود!

به گزارش خبرگزاري رسا، در روزهایی که فوتبال هم مانند دیگر رشته های ورزشی در سراسر جهان به حالت تعلیق درآمده هیچ مصاحبه و یا بیانیه ای از باشگاه های بزرگ و بین المللی جهان مبنی بر نظر قطعی بر قهرمانی یک تیم یا ادامه دادن یا ندادن یک لیگ نمی بینیم و نمی شنویم. در این مدت هیچ یک از مدیران سرشناس باشگاه هایی مانند منچستریونایتد، بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس، اینترمیلان، بایرن مونیخ، چلسی و حتی لیورپول که پس از سالها در آستانه کسب اولین قهرمانی لیگ برتر است، مصاحبه ای درباره زمان بازگشت به فوتبال انجام نداده اند.

کسی نگفته چرا فیفا تکلیف ما را روشن نمی کند و یوفا باید این وضعیت بلاتکلیفی را پایان بدهد. چرا تاریخ دقیقی اعلام نمی شود؟ این در حالی است که در جمع مدیران، سرمربیان و حتی سرپرستان تیم های لیگ برتری فوتبال ایران هر روز شاهد اظهار فضل یکی از صاحبان منصب هستیم.

یکی معتقد است پرسپولیس باید با اختلاف امتیازی زیاد نسبت به تیم دوم، قهرمان اعلام شود! دیگری معتقد است لیگ نیمه کاره رها شود و مدیری گمنام تأکید دارد اینقدر باید صبر کرد تا کرونا از بین رفته و بار دیگر رقابتهای لیگ ادامه یابد!

یک نفر نیست از این افراد بپرسد شما در چه جایگاه و مقامی هستید که در این باره، پلن های ذهنی تان را "بی توقف" بر زبان جاری می کنید؟ پزشکان و دانشمندان حاذق دنیا هنوز در چرایی بروز این ویروس منحوس و روشهای درمانی اش مانده اند. برخی معتقدند باید ماسک زد و کشورهایی ماسک زدن را بی تأثیر دانسته اند! ولی در جمع مسئولان فوتبالی کشور ما هر روز یک اظهار فضل و ایدئولوژی تازه مطرح می شود. یکی اعتقاد دارد بازی در جنوب ایران به دلیل گرما مشکلی ایجاد نمی کند و دیگری نظر خودش را ارائه می دهد!

اگر در ارتباط با چگونگی ادامه یا قطع مسابقات این فصل، در سراسر دنیا یک مرجع مشخص وجود دارد چرا صبوری نمی کنیم تا همان مرجع (فیفا) فصل‎الخطاب را ارائه کند؟

مگر وقتی همه نگران موضوع قراردادهای بازیکنان در خرداد ماه بودند فیفا اطلاعیه نداد که قراردادها تا پایان فصل جاری معتبر است؟ اطلاعیه ای که نظر مطلوب همه باشگاه ها را جلب کرد و کسی به آن اعتراض نکرد. پس همان مرجع باز هم می تواند بهترین نظر را درباره زمان ادامه رقابتهای لیگ فوتبال ارائه کند. پس اگر نمی توانید قرنطینه خانگی را رعایت کنید و در محل کارتان حضور پیدا می کنید، لااقل مانند یورگن کلوپ و هم کیش‎هایش که در همان روزهای ابتدایی تأکید کردند دانشی درباره کرونا ندارند و تصمیم گیری درباره زمان برگزاری دوباره فوتبال را به اهلش واگذار کردند، لااقل سکوت کنید و صبر داشته باشید تا جان انسان های کمتری به خطر بیافتد./1360/

منبع:مشرق

ارسال نظرات