۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۴۸۴۲۷
امام جمعه ازنا:

خدمت مدافعان سلامت یادآور حماسه کادر درمان در دوران دفاع مقدس است

خدمت مدافعان سلامت یادآور حماسه کادر درمان در دوران دفاع مقدس است
امام جمعه ازنا خدمت مدافعان سلامت را نشان از ایثار و از خودگذشتی خواند و گفت: خدمت مدافعان سلامت یادآور حماسه کادر درمان در دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام علی سپهوند، امام جمعه ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حضور و فعالیت جهادی پزشکان و پرستاران در بیمارستان ها و خدمت به بیماران کرونایی بیان داشت: این حضور و جهاد ایثارگرانه یادآور صحنه هایی از دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: امروز در صحنه مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم، بار دیگر نظاره گر تلاش های ایثارگرانه و از خودگذشتگی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در این شرایط دشوار، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمده اند؛ می باشیم.

امام جمعه ازنا افزود: این از خودگذشتگی و جانفشانی، خاطرات حماسه‌هایی که کادر درمانی کشور در ایام دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات زنده می کند.

وی ادامه داد: گذشت و فداکاری پزشکان و پرستاران در این روزهای سخت، هرگز فراموش نمی ‌شود و این بزرگان به فضل الهی، از این امتحان الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهید آمد.

حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت جدی گرفتن ویروس کرونا از سوی مردم تأکید کرد و گفت: مردم باید به توصیه ها عمل کنند، در خانه بمانند و از حضور در تجمعات جلوگیری کنند تا حجلوی انتشار این ویروس گرفته شود.

امام جمعه ازنا با اشاره به اینکه مردم در قبال سلامتی خود و دیگران در زمینه مقابله با ویروس کرونا مسؤول هستند، یادآور شد: با رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه ها، کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا و مرگ و میرها می توان به صورت عملی قدردان زحمات کادر درمان بود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات