۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۴۸۵۰۹
معاون تهذیب حوزه های علمیه در گفت‌وگو با رسا:

درس اخلاق حوزه فردا پنجشنبه به صورت آنلاین برگزار می شود

درس اخلاق حوزه فردا پنجشنبه به صورت آنلاین برگزار می شود
حجت الاسلام والمسلمین ملکی از برگزاری نخستین جلسه درس اخلاق حوزه به صورت آنلاین در سال جدید خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اعلام کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا، نخستین جلسه درس اخلاق حوزه های علمیه در سال جدید به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی افزود: جلسه آنلاین درس اخلاق حوزه با ارائه حجت الاسلام والمسلمین همتیان فردا پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 11 الی 11 و سی دقیقه به صورت آنلاین از طریق پیشخوان بر خط حوزه های علمیه به نشانی http://login.ismc.ir/ پخش می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی اضافه کرد: تمامی طلاب و فضلای حوزه در سراسر کشور می توانند از طریق سامانه پیشخوان برخط حوزه از مباحث اخلاقی استفاده کنند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه اعلام کرد: افزون بر پخش آنلاین جلسه درس اخلاق، محتواهای ارائه شده نیز در سایت ها و کانال های مرتبط با معاونت تهذیب بارگزاری می شود و قابل استفاده برای عموم طلاب و فضلا خواهد بود

وی بیان کرد: از هفته آینده جلسات درس اخلاق حوزه به صورت غیر حضوری و آنلاین به صورت دو بار در هفته از طریق پیشخوان برخط حوزه های علمیه برگزار خواهد شد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات