۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۴۸۶۱۶
مبارزه با کرونا در قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی؛

از تولید بیش از ۵۰ هزار بسته بهداشتی تا برگزاری دوره‌های مجازی پزشکی

از تولید بیش از ۵۰ هزار بسته بهداشتی تا برگزاری دوره‌های مجازی پزشکی
مسؤول قرارگاه امام حسن مجتبی گفت: توزیع بسته های بهداشتی و غذایی، برگزاری دوره های مجازی پزشکی، غسل و تدفین اموات کرونایی از اقدامات مهم قرارگاه جهادی امام حسن است.

میکائیل محمدپور مسؤول قرارگاه امام حسن مجتبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از شکل گیری این قرارگاه در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا و خدمت به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و افراد کم برخوردار استان مازندران خبر داد.

محمدپور با اشاره به اجرای عملیات های ویروس زدایی و ضدعفونی کردن محلات، معابر شهری و روستایی شهرهای استان مازندران، عنوان کرد: اهدای بسته های حمایتی بهداشتی و غذایی به مستضعفین، برگزاری دوره های مجازی پزشکی و روانشناسی جهت رفع اضطراب مردم و انجام غسل و تدفین اموات از دیگر اقدامات قرارگاه جهادی امام حسن (ع) بوده است.

مسؤول قرارگاه امام حسن مجتبی از تولید و توزیع بیش از ۵۰ هزار پک بهداشتی در میان مردم خبر داد و افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی با ایجاد کارگاه بزرگ تولید محلول های ضدعفونی و پک های بهداشتی در سالن ورزشی شهید اسماعیل زاده شهرستان بابلسر در حال خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه پک های بهداشتی تولید شده در قرارگاه امام حسن مجتبی باتوجه به نیاز گروه های مختلف بوده است، اظهار داشت: بسته های معمولی که برای عموم مردم عزیز تهیه شده شامل محلول ضد عفونی کننده سطوح و دو ماسک است.

محمدپور با اشاره به آماده سازی بسته های ویژه بهداشتی برای محلات آسیب پذیر و افراد کم برخوردار، ابراز کرد: این بسته ها شامل محلول ضدعفونی کننده سطوح، چند جفت دستکش های وینیل و دو ماسک است.

مسؤول قرارگاه امام حسن مجتبی افزود: بسته های خاص بهداشتی نیز ویژه بعضی از خانواده های مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده که شامل محلول ضدعفونی کننده سطوح، چند جفت دستکش های وینیل و دو ماسک و همچنین الکل های ۷۰ درصد است.

وی به همکاری قریب به ۵۰۰ نفر از خواهران و برادران جهادی با قرارگاه امام حسن مجتبی اشاره کرد و گفت: طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و دیگر اقشار حاضر با حضور شیفتی در کارگاه ها، نقش ویژه ای در تولید و توزیع بسته ها و خدمت رسانی به مردم دارند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات