۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۴۸۶۸۱
امام جمعه اراک:

از ظرفیت مردم و خیران در یاری آسیب‌دیدگان کرونا استفاده می‌شود

از ظرفیت مردم و خیران در یاری آسیب‌دیدگان کرونا استفاده می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع می‌شود، گفت: از ظرفیت مردم و خیران در یاری آسیب‌دیدگان کرونا استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در مراسم اهدای تجهیزات پزشکی یکی از هموطنان اراکی مقیم کانادا در بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک با اشاره به نقش خیران در توسعه بخش‌های مختلف جامعه اظهار داشت: خوشبختانه خیران در استان مرکزی ثابت کردند تحت هر شرایطی نهادها و بخش‌های مختلف اجرایی را حمایت و پشتیبانی کرده و همچنان نیز در این مسیر حرکت می‌کنند که در این راستا و در جریان شیوع ویروس کرونا نیز اقدامات موثر و قابل توجهی انجام داده‌اند.

وی افزود: کمک‌های بشردوستانه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و همچنین درمان مبتلایان به این ویروس منحوس از نمونه‌ها و مصادیق مهم و بارز فداکاری و ایثار بوده که مردم و مسئولان قطعا باید قدردان زحمات خیران باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رفتار سخاوت‌مندانه خیران گفت: هر زمان و هر جا نامی از خیران به میان می‌آید، تصور جامعه افراد متنعم و ثروتمند است در حالی که خیر آن شخصی است که با قلبی رئوف و دلی بزرگ و بخشنده در راه رضای الهی بخشش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حتی کسانی هستند که بضاعت مالی قوی نداشته ولی از پس‌انداز و اندوخته خود برای امور خیر می‌بخشند که این نشان از روح بزرگ و سخاوتمند خیران نیکوکار است بنابراین مردم در هر قشر و توانی با آورده خود حتی میزان ناچیزی از آورده و داشته می‌توانند در راه خیر و رضای الهی بخشندگی کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی اضافه کرد: توزیع 130 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا با عنوان مساوات و همدلی در استان مرکزی هدف‌گذاری شده که انتظار داریم تا آحاد مردم در این اقدام نقش‌آفرینی کنند و شاهد مشارکت خیران و مردم نوع دوست استان مرکزی در این اقدام باشیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات