۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۴۸۷۰۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

رزمایش کمک مؤمنانه سبب ایجاد وفاق و همدلی بیشتر در کشور شده است

رزمایش کمک مؤمنانه سبب ایجاد وفاق و همدلی بیشتر در کشور شده است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که رزمایش مؤمنانه همه مردم و دستگاه‌های اجرایی را به صف کرده است، گفت: این رزمایش وحدت بی‌نظری را در جامعه به وجود آورده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه هماهنگی قرارگاه مواسات که با حضور استاندار، فرمانده سپاه کربلا و منتخب مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان این که خوشبختانه یک وفاق و همدلی مناسبی میان مسؤولان و ائمه جاماعات در اجرای این طرح به وجود آمده است، گفت: رزمایش مواسات یک فرصت خوبی را برای وفاق و همدلی بیشتر در جامعه ایجاد کرده است.
 
وی با بیان این که رزمایش مؤمنانه همه مردم و دستگاه‌های اجرایی را به صف کرده است، خاطرنشان کرد: این رزمایش وحدت بی‌نظری را در جامعه به وجود آورده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که در این طرح به همه افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند کمک خواهد شد، بیان داشت: به طور حتم اجرای این طرح می‌تواند بخشی از گرفتاری‌ها و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده را برطرف کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که در طی دو ماه اخیر شاهد یک عزم و وفاق ملی در مقابله با شیوع ویروس کرونا بودیم، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ و اثرگذار گروه‌های جهادی و عموم مردم برای کمک به یکدیگر در این روز‌ها صحنه‌های ارزشمندی است که به دلیل شیوع این بیماری خلق شده است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که توجه به رزمایش مؤمنانه باید در اولویت کار‌ها قرار گیرد، تصریح کرد: باید همه یک پارچه به کمک مردم برویم و مراکز و مؤسسات خیریه فعال در این بحث نیز یکپارچه شوند.
 
وی با بیان این که در سایه همین کمک‌ها و همدلی‌ها می‌توان از مشکلات و بحران‌های به وجود آمده عبور کرد، ادامه داد: خوشبختانه ملت فهیم ایران اسلامی در این مدت صحنه‌های زیبایی از نیکوکاری و خیرخواهی را به نمایش گذاشتند.
 
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مدیریت نماینده ولی فقیه در مازندران در حمایت از بحث قرارگاه مواسات، گفت: مقرر شد با ویدئو کنفرانس بحث رزمایش مؤمنانه به همه ادارات که می‌توانند کمک کنند ابلاغ شود.
 
وی اضافه کرد: طبق تجربه مردم مازندرن همیشه پای کار بودند، از این رو قرار شد یک کمیته نظارت بر کمیته اجرایی داشته باشیم تا تذکرات توسط این کمیته به دستگاه‌هایی که کم کاری می‌کنند صورت بگیرد.
 
حسین زادگان اذعان داشت: طی هماهنگی با فرماندهی سپاه برای تأمین نیروی انسانی از دستگاه‌های اجرایی و تعیین مأموریت و محیا کردن وسایل نقلیه برنامه‌ریزی شد، از رئیس کل دادگستری هم می‌توان با عنوان نماینده دستگاه قضایی کمک گرفت، از بنیاد مستضعفان و کمیته هم درخواست کمک کردیم.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند تا مشکلات مردم را توسط سامانه تلفنی سامد (تلفنی) پیگیری کنند، مردم این توقع را از نظام دارند که در بحران به فکرشان باشد، باید حسابی متمرکز برای این موضوعات ایجاد شود تا مشکلی ایجاد نشود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات