۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۶۴۸۷۰۹

آیت الله امامت کاشانی ویروس کرونا را شکست داد

آیت الله امامت کاشانی ویروس کرونا را شکست داد
مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: آیت الله حاج سید عزیزالله امامت کاشانی ظهر امروز با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شد.
سید محمد حسین مکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، گفت: آیت الله حاج سید عزیزالله امامت کاشانی بعد از ۲۵ روز بستری در این مرکز، به لطف الهی و با تلاش مجاهدان سلامت توانست ویروس کرونا را شکست داده و سلامتی نسبی خود را به دست آورد و با حال مساعد مرخص شود.

وی افزود: آیت الله امامت کاشانی روز دوم فروردین ماه با علائمی همچون تب، ضعف شدید بدن و بی‌ اشتهایی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل و پس از بررسی وضعیت جسمانی از سوی پزشکان با تشخیص احتمال ابتلا به ویروس کرونا بستری شد.

مکی با تقدیر از کادر سختکوش بیمارستان به ویژه همکاران درمانی بخش‌های «آی سی یو و پست آی سی یو» گفت: خوشبختانه بعد از ۲۵ روز بستری در این مرکز، حاج آقا سید عزیزالله امامت کاشانی با بهبودی و حال مساعد ترخیص شد و مقرر شد توصیه‌های پزشک معالج در منزل ار سوی وی و با مراقبت خانواده و همراهان رعایت شود تا ان شاءالله سلامتی کامل حاصل شود.

لازم به ذکر است، آیت الله آقاسید عزیزالله امامت کاشانی از عالمان دیار علم و تمدن و از سادات حسینی کاشان است که در هشتم ماه مبارک رمضان سال ۱۳۴۸ در خانواده‌ای متولد شد که همگان از عالمان و فقیهان شریعت و از عارفان و سالکان طریقت بودند.

پدر وی آیت الله سید فخرالدین امامت صاحب رسالات فقهی و دیوان اشعار و از زاهدان و درویش مسلکان راه مولا علی (ع) و جد مادری وی مرحوم ملا حبیب‌الله شریف کاشانی و پسر خاله حضرت آیت الله حاج آقا رضا مدنی کاشانی است.

وی بعد از گذراندن تحصیلات کلاسیک به جهت عشق و علاقه وافر به کسب معارف الهی و دانش اسلامی به تحصیلات علوم دینی روی آوردند تا بدین وسیله وارثی شایسته و بایسته برای اجداد نیکو خصال خود باشند.

وی در حوزه‌های علمیه قم و مشهد مقدس و نجف اشرف و کربلا و کاظمین به کسب علم و معرفت پرداخت و از برخی مراجع تقلید و بزرگان حوزه‌های علمیه اجازه دریافت نموده است.

از آثار قلمی وی، اسما الحسنی، بهداشت امامت، تذکره الشعرا، کشکول، تفسیر سوره‌های قدر و حمد و...، رسالاتی در علوم غریبه، شرح زیارت عاشورا و مقتل کربلا بیش از ۴۰ عنوان کتاب و رساله تالیف کرده است.

از اقدامات اجتماعی وی تاسیس حسینیه‌ها و زایر سرا در کاشان، مشهد مقدس و مشهد اردهال را می توان نام برد./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمد حق شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
سلام ان شاالله خداوندایشان رابرای اسلام ونظام حفظ بفرمایمد وعمرطولانی وباعزت به اقابدهند به ایشان بفرپایید مارادعاکنند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۳
سلام کسی شمارشو داره میخوام استخاره بگیرم ۰
0
0