۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۴۸۸۹۶
فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق بوشهر:

حماسه‌آفرینی‌های ارتشیان در عرصه جهاد سلامت استان بوشهر ستودنی است

حماسه‌آفرینی‌های ارتشیان در عرصه جهاد سلامت استان بوشهر ستودنی است
سرهنگ کشاورز با تاکید بر حضور مهم و موثر ارتش در مقابله با ویروس کرونا، گفت: حماسه‌آفرینی‌های ارتشیان در عرصه جهاد سلامت در استان بوشهر ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ یدالله کشاورز ظهر امروز در نشست با مسؤولان تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی نقش مهم نیروهای مسلح ارتشی در ابعاد گوناگون را مهم دانست و اظهار داشت: ارتش یکی از بازوان ملت ایران، توانسته به وظیفه خود که پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور است به نحو احسن انجام دهد.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر حماسه آفرینی‌ ارتشیان در عرصه‌های گوناگون میهن اسلامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی یار و مددکار ملت ایران در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم اهل بیت (ع) می‌باشد.

سرهنگ کشاورز با اشاره به حضور ارتش در نبرد بیولوژیکی و مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در کنار کادر درمان و دیگر نیروهای مسلح همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا ایستاده است و فعالیت‌های فراوان در شهرهای مختلف همچون ساخت بیمارستان صحرای و ضد عفونی شهرها انجام داده است.

وی با تاکید بر حضور مهم و موثر ارتش در مقابله با ویروس کرونا گفت: حماسه‌آفرینی‌های ارتشیان در عرصه جهاد سلامت در استان بوشهر ستودنی است.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: ارتش جمهوری اسلامی با استعانت از خداوند متعال همچنان گوش به فرمان فرمانده کل قوا، ولایت فقیه همراه با آرمان‌های امام راحل و رهبرمعظم انقلاب است.

ارتش ایران اسلامی یکی از ارگانهای مهم و حیاتی نیروهای مسلح ایران است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر هم ارتش را همچون دوران دفاع مقدس، امروز هم در همه صحنه‌ها موفق و سربلند دانست و بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارگانهای مهم و حیاتی نیروهای مسلح ایران را تشکیل می‌دهد وظیفه این ارگان مهم پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور می‌باشد .

حجت الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پیشینه‌ای درخشان و روشن، از جمله فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های فراوانی در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به موفق بودن ارتش در همه صحنه‌ها خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی همانطور که در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی‌‌های متعددی در کارنامه خود دارد امروز هم همچنان در همه صحنه نبردهای همچون دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) و دفاع بیولوژیکی در عرصه مقابله با کرونا موفق عمل کرده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر افزود: از جمله فداکاری و از خودگذشتگی ارتش جمهوری اسلامی نیز درگیری با دشمنان انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها است که در این ماموریت‌ها موفق و پیروز عمل کرده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات