۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۴۹۱۰۴
حجت الاسلام عباس زاده:

چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف برگزار می شود

چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف برگزار می شود
معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به برگزاری چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، گفت: شش اردیبهشت نام نویسی شرکت در این دوره آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهل‌ وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: این مسابقات هر سال به همت اوقاف برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زمان نام نویسی این دوره از مسابقات از ششم اردیبهشت ‌ماه و از طریق پایگاه www.my.oghaf.ir آغاز می‌شود، اظهار داشت: مهلت نام نویسی تا ۱۶ خردادماه سال جاری ادامه دارد.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری ادامه داد: مرحله کشوری این مسابقات در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: چهل‌ وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان(بخش آقایان)، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم(بخش آقایان) و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان یادآور شد: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا احتمال جابه‌جایی در زمان برگزاری مسابقات وجود دارد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات