۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۴۹۱۱۶
فرمانده سپاه کرمان:

محرومیت‌زدایی در اولویت اقدامات سپاه پاسداران است

محرومیت‌زدایی در اولویت اقدامات سپاه پاسداران است
سردار معروفی با بیان اینکه سپاه پاسداران از لحظات اولیه وقوع سیل در کنار مردم آسیب‌دیده حضور داشت، گفت: محرومیت‌زدایی در اولویت اقدامات سپاه پاسداران است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین اهدای لوازم خانگی به مردم سیل‌زده روستای ده‌رضا شهرستان ریگان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: سیلاب‌ها از ابتدای امسال به سه منطقه رودبار جنوب، ده‌رضا ریگان و شهداد در استان کرمان خسارات زیادی وارد کردند و از همان لحظات ابتدای وقوع سیل سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی در کنار مردم آسیب‌دیده حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در منطقه رودبار جنوب اقدامات اولیه لازم در بحث امداد و نجات، مهندسی، لایروبی گل و لای و ... انجام شده است افزود: مشابه همین اقدامات در منطقه ده‌رضای شهرستان ریگان هم توسط نیروهای سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه در این دو منطقه کالاهای آسیب‌دیده مردم شناسایی و توزیع لوازم خانگی در منطقه رودبار جنوب در نیمه شعبان انجام شد گفت: توزیع این اقلام اهدایی امروز در منطقه ده‌رضا انجام می‌شود.

وی با ابراز اینکه این اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم با وجهی که فرمانده کل سپاه پاسداران در اختیار ما گذاشتند تهیه شده است افزود: هزار و 500 خانوار با حدود 5 تا 6 هزار نفر در سیل اخیر ریگان در حدود 20 روستا آسیب دیدند.

معروفی با بیان اینکه میزان خسارات وارد شده به مردم در روستاهای مختلف متفاوت است تصریح کرد: اولویت کمک با کسانی است که بیشترین آسیب را در سیل دیدند.

وی با بیان اینکه در کاروان امروز 20 دستگاه یخچال، 80 تخته فرش، 35 اجاق گاز، 160 قطعه موکت 9 متری، 55 سرویس قابلمه 7 پارچه و 35 پنکه ایستاده وجود دارد عنوان کرد: ارزش ریالی این کاروان چیزی در حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعیفین در استان کرمان هر خدمت و کالایی که به مردم اهدا می‌کند، هدیه امام المسلمین حضرت امام خامنه‌ای است و ما چیزی از خودمان نداریم و هر چه هست هدیه حضرت آقا به مردم است.

وی با بیان اینکه در منطقه ده‌رضا در کنار مردم قرار می‌گیریم و کارهای عمرانی را در این منطقه دنبال می‌کنیم افزود: محرومیت‌زدایی در منطقه ریگان، فهرج و نرماشیر در اولویت اقدامات ماست.

معروفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر گروه‌های جهادی، پاسداران و بسیجیان ما در شهداد مستقر هستند که اقدامات آنها به زودی اعلام می‌شود گفت: کرونا و حضور مؤمنانه در رزمایش مومنانه را جدی بگیرید.

وی با بیان اینکه تعدادی از مردم ما از کرونا آسیب اقتصادی دیدند افزود: بهترین زمان انفاق در ماه مبارک رمضان و با تاسی به امام علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انتظار می‌رود مردم مؤمن کرمان در این برهه از زمان نیز چون دیگر برهه‌ها به صحنه آمده و شاهد حرکت بزرگ مردم کرمان در شاد کردن دل خانوارهای محروم باشیم.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات