۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۴۹۱۵۴
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد:

روحانیان و مبلغان تا ریشه‌کنی کامل کرونا پای کار هستند

روحانیان و مبلغان تا ریشه‌کنی کامل کرونا پای کار هستند
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: روحانیون و فعالان مذهبی تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا با تمام قوا و امکانات برای رفع مشکلات مردم پای‌کار هستند.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس تبلیغات اسلامی بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و در شرایطی که بیماری کرونا دست نیازمندان را از هر زمان دیگری تنگ‌تر کرده است، عرصه و میدان جدید و مهمی پیش روی مؤمنان قرارگرفته است و لازم است به سمت هدفی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند با کمک و همدلی مؤمنانهٔ مردم که نقش اصلی را در اختیاردارند باقدرت حرکت کنیم و نگذاریم آسیب‌های جدی‌تری به جامعه وارد شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه باید در رزمایش مواسات مؤمنانه، همکاری و همیاری داشته باشند تا از این مقطع حساس بیماری کرونا در کشور به‌سلامتی عبور کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد افزود: روحانیون و فعالان مذهبی تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا با تمام قوا و امکانات برای رفع مشکلات مردم پای‌کار هستند و در این راستا روحانیون، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی شهرستان بجنورد، اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام هدایتی گفت: به‌فرمان مقام معظم رهبری و برای دستگیری از نیازمندان آبرومند در ماه رمضان، در هر محله شهر بجنورد یک پایگاه مواسات مؤمنانه برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالان دینی و مذهبی شهرستان بجنورد با راه‌اندازی پویش «هر محله یک پایگاه مواسات مؤمنانه» در تلاش هستند تا با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی از خیرین، کمک‌های معیشتی و حمایتی را تا پیش از ماه مبارک رمضان در اختیار افراد کم برخوردار و نیازمندان آبرومند قرار دهند و این طرح تا عید سعید فطر ادامه دارد.

حجت‌الاسلام هدایتی گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده با خیرین، روز گذشته اولین کارگاه مواسات مؤمنانه در منزل پدر شهیدان امامی فرد افتتاح شد و مقرر شد این پایگاه به‌عنوان مرکز اصلی برنامه‌ریزی رزمایش مواسات مؤمنانه، نسبت به مدیریت کمک‌های جمع‌آوری‌شده از خیرین و توزیع آن بین مستندان و نیازمندان اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی تأکید کرد: شناسایی خیران و تکمیل بانک اطلاعات نیازمندان آبرومند هر محله در روزهای اخیر انجام شده است و به‌زودی کمک‌های مردمی به‌صورت ارزاق در اختیار محرومان قرار می‌گیرد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات